ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز اول سال 1402


ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز اول سال 1402

ایرنا: رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده جغرافیایی این استان خبرداد. سرهنگ پیمان کرمی افزود: این ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - شمال از تونل ۱۷ تا شهرستانک و در ادامه جاده چالوس...

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در روز اول سال 1402

ایرنا: رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده جغرافیایی این استان خبرداد.

سرهنگ پیمان کرمی افزود: این ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - شمال از تونل ۱۷ تا شهرستانک و در ادامه جاده چالوس از شهرستانک تا نسا است.

وی بیان کرد: برای جاده چالوس توسط استان مازندران اعمال محدودیت یک طرفه شدن حدود ۴۰ دقیقه ای پیش بینی شده و این جاده در حال یکطرفه شدن است .

کرمی با اعلام روان بودن ترافیک در اتوبان تهران - کرج - قزوین گفت: در جاده چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا منطقه نساء بارش پراکنده باران و در ارتفاعات کندوان بارش برف را داریم بنابراین باید احتیاط های لازم ازسوی رانندگان صورت گیرد .

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وضعیت جاده‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس