زندگی لاکچری پسر حیله گر با پول های به جیب زده از فامیل / نقشه او برای کلاهبرداری خاص بود


زندگی لاکچری پسر حیله گر با پول های به جیب زده از فامیل / نقشه او برای کلاهبرداری خاص بود

حوادث رکنا: مرد جوانی با شگرد فریبنده‌ای بستگانش را اغفال کرد و توانست و میلیاردی به جیب زد.

به گزار شرکنا، مرد جوان با مراجعه به پلیس به ماموران اعلام کرد که یکی از بستگانش اقدام به کلاهبرداری 110 میلیون تومانی از وی کرده است.

مالباخته‌ به افسر تحقیق گفت: چند ماه پیش یکی از بستگان به نام «علی» مدعی شد دوستان خوبی در گمرک پیدا کرده و به واسطه آنها می‌تواند کالاهای وارداتی را بدون هرگونه پرداخت عوارض گمرکی ترخیص کند. به این بهانه پیشنهاد وی را در خصوص سرمایه‌گذاری جهت واردات گوشی‌های تلفن همراه قبول کرده و 110 میلیون تومان به او تحویل دادم. قرار شد تا پس از وارد کردن گوشی‌های تلفن همراه و فروش آنها در بازار، اصل پول و همچنین سود حاصل از سرمایه‌گذاری به من پرداخت شود. مدتی خبری نبود تا اینکه از طریق دیگر بستگان متوجه شدم علی با این شیوه اقدام به گرفتن پول از دیگر اعضای فامیل کرده، اما آنها نیز مانند من به دنبال او هستند. آن زمان بود که اطمینان پیدا کردم علی از همه فامیل کلاهبرداری کرده است.

با توجه به ادعاهای مالباخته، شناسایی دیگر طعمه‌های مرد شیاد در دستور‌کار قرار گرفت و ماموران خود را در برابر دیگر بستگان این فرد که با همین شیوه و شگرد هدف کلاهبرداری قرار گرفته بودند، دیدند.

یکی از مالبخته‌ها پس از تشریح نحوه پرداخت 260 میلیون تومان به علی در خصوص علت اطمینان به این مرد گفت: پس از گذشت مدتی از طرح ادعای علی در داخل اعضای فامیل مبنی بر داشتن ارتباطات جهت ترخیص کالاهای خارجی و بویژه گوشی‌های تلفن همراه بدون پرداخت هرگونه عوارض گمرکی، ناگهان تنها در عرض چند ماه تغییر محسوسی در زندگی او ایجاد شد. وی در عرض همین مدت کوتاه یک خودروی شاسی‌بلند خارجی مدل‌بالا و یک خانه ویلایی خرید و در بین اعضای فامیل نیز با ظاهری کاملا شیک و آراسته ظاهر می‌شد. همین باعث شد من و دیگر اعضای فامیل به صحبت‌های او اطمینان پیدا کرده و با او در زمینه واردات کالاهای خارجی و بویژه گوشی‌های تلفن همراه مشارکت در سرمایه‌گذاری داشته باشیم، اما ناگهان او ناپدید شد.

با شناسایی علی 35 ساله و در شرایطی که حتی خانواده خود متهم نیز هیچگونه اطلاعاتی از اقدامات کلاهبردارانه و مخفیگاه علی در اختیار نداشتند، کارآگاهان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این مرد در شهرک شهید باقری شده و پس از اطمینان از حضور این مرد داخل مخفیگاهش، وی را دستگیر کردند.

بنابر این گزارش، با توجه به اعتراف علی به کلاهبرداری با شگردهای مشابه که برآورد آن، بیش از یک میلیارد تومان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن