ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی F14 5G پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد + ویدیو


ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی F14 5G پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد + ویدیو

به لطف انتشار یک بررسی ویدیویی در یوتیوب، اکنون سامسونگ گلکسی F14 5G در فاصله چند روز مانده تا موعد معرفی رسمی به‌طور کامل رونمایی شده است.ویدیوی منتشر شده توسط یک فعال یوتیوبی با شناسه TechBar در واقع یک نمونه همه‌جانبه به‌شمار رفته و شامل آنباکس...

به لطف انتشار یک بررسی ویدیویی در یوتیوب، اکنون سامسونگ گلکسی F14 5G در فاصله چند روز مانده تا موعد معرفی رسمی به‌طور کامل رونمایی شده است.

ویدیوی منتشر شده توسط یک فعال یوتیوبی با شناسه TechBar در واقع یک نمونه همه‌جانبه به‌شمار رفته و شامل آنباکس کامل گوشی، بررسی مشخصات، عملکرد و نمای کلی دوربین است.

گلکسی F14 5G یک مدل میان‌رده مخصوص بازار هندوستان به‌شمار رفته و مجهز به باتری‌ 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، تراشه 5 نانومتری اگزینوس 1330، حافظه رم 4 گیگابایتی و یک نمایشگر 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی F14 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی دستگاه مستقر شده است. بر اساس اعلام غول کره‌ای، این گوشی از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل برای مدت 2 سال و آپدیت‌های امنیتی برای مدت 4 سال بهره‌مند خواهد شد.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی F14 5G پیش از معرفی رسمی آن منتشر شد + ویدیو

گلکسی F14 در ظهر روز 24 مارس (4 فروردین ماه) به‌طور رسمی در هندوستان معرفی خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی با برچسب قیمتی حدودا 15 هزار روپیه (تقریبا 169 یورو) روانه بازار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید