استن کالی مور:/ حضور اوبامیانگ در رختکن بارسلونا شرم‌آور بود


استن کالی مور:/ حضور اوبامیانگ در رختکن بارسلونا شرم‌آور بود

استن کالی مور، مهاجم سابق لیورپول، معتقد است که رفتار پی‌یر امریک اوبامیانگ و حضورش در رختکن بارسا بسیار اشتباه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، تصاویری از اوبامیانگ پس از بازی ال‌کلاسیکو منتشر شد که نشان می‌داد او در رختکن بارسا حضور داشته و از پیروزی این تیم برابر رئال مادرید خوشحالی کرده است.

این بازیکن 33 ساله پس از پیوستن از بارسلونا به چلسی نتوانست درخشش سابق را در استفموردبریج تکرار کند و به مهاجمی نیمکت‌نشین تبدیل شد که از ماه فوریه تا به حال در ترکیب گراهام پاتر به میدان نرفته است.

کالی مور در گفتگو با CaughtOffside اظهار داشت: «چه حرفی می‌توان درباره عکسی که فران تورس از حضور اوبامیانگ در جشن پیروزی بارسلونا پس از شکست دادن رئال مادرید در روز یکشنبه منتشر کرد زد؟ این واقعا شرم‌آور است.»

استن کالی مور:/ حضور اوبامیانگ در رختکن بارسلونا شرم‌آور بود

او درباره دلیل انتقادش از این بازیکن گفت: «شاید بسیاری از هواداران جوان‌تر بپرسند که مگر این کار چه اشکالی دارد؟ اما باید بگویم که این کار درستی نیست. این ورزشی رقابتی و در سطح قهرمانی است. شما نباید از حد و حدود خاصی عبور کنید و پیروزی تیم دیگری را در رختکن آنها جشن بگیرید. این کار واقعا اشتباه است.

ما همیشه وقتی درباره علاقه و وفاداری به باشگاه حرف می‌زنیم به بازیکنانی مانند روی کین و گرام سونس اشاره می‌کنیم. من درک می‌کنم که رفتاری مشابه این دو نفر برای همه سخت است اما اوبامیانگ حتی حد و حدود عادی را هم رعایت نکرده است. او بازیکن چلسی است، بنابراین نباید چنین کاری انجام دهد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی