شناسایی حریف تیم ملی فوتبال ساحلی/ بحرین حریف ایران، این بازی را ببر و به جام جهانی برو!


شناسایی حریف تیم ملی فوتبال ساحلی/ بحرین حریف ایران، این بازی را ببر و به جام جهانی برو!

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی فوتبال ساحلی با نمایشی فوق‌العاده توانست هر سه رقیب خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از پیش رو بردارد. ایران در سه بازی موفق به زدن ۳۲ گل شد تا عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جای بگذارد.

شاگردان علی نادری که برای کسب عنوان قهرمانی قاره کهن وارد تایلند شده‌اند، ابتدا مالزی را ۱۴-۵ و سپس ازبکستان را ۱۱-۲ و در نهایت امارات را ۷-۲ شکست دادند و با صدرنشینی قاطع در گروه خود به مرحله بعد راه یافتند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حالا در مرحله یک چهارم نهایی با بحرین رو به رو خواهد شد که رقیب چندان قدرتمندی به شمار نمی‌رود. این دیدار فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

بحرین که یک بار سابقه قهرمانی این مسابقات را در سال ۲۰۰۶ (اولین دوره مسابقات) دارد، طی سال‌های اخیر از دایره قدرت فاصله گرفته اما امسال توانست از دور گروهی صعود کند. حریف ایران با غلبه بر عربستان و افغانستان به این مرحله راه یافته است.

تیم ملی ایران در صورت صعود به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، فاصله کمی با سهمیه جام جهانی خواهد داشت چرا که سه تیم برتر مسابقات سهمیه جام جهانی را کسب می‌کنند. اگر امارات (میزبان جام جهانی ۲۰۲۳) هم به نیمه نهایی صعود کند، در این صورت سه تیم دیگر بدون انجام بازی فینال و رده‌بندی همگی به جام جهانی راه خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله خونین به 2 دختر 6 و 11 ساله در شمال شرق فرانسه