شیائومی از طناب ورزشی هوشمند با شارژدهی 20 روزه باتری رونمایی کرد


شیائومی از طناب ورزشی هوشمند با شارژدهی 20 روزه باتری رونمایی کرد

کمپانی شیائومی، طناب ورزشی هوشمند MIJIA خود را از طریق مرکز خرید Xiaomi Mall در چین عرضه کرده است. این دستگاه اولین طناب ورزشی هوشمند شیائومی به‌شمار رفته و از قابلیت استفاده به‌صورت سیمی و بی‌سیم برخوردار است. همچنین طناب ورزشی MIJIA با یک نوبت...

کمپانی شیائومی، طناب ورزشی هوشمند MIJIA خود را از طریق مرکز خرید Xiaomi Mall در چین عرضه کرده است. این دستگاه اولین طناب ورزشی هوشمند شیائومی به‌شمار رفته و از قابلیت استفاده به‌صورت سیمی و بی‌سیم برخوردار است. همچنین طناب ورزشی MIJIA با یک نوبت شارژ برای مدت حداکثر 20 روز شارژدهی خواهد داشت.

حالت بی‌سیم در فضاهای مسقف و به‌همراه توپ هوا قابل استفاده است؛ در حالی‌که حالت سیمی شامل یک طناب ورزشی قابل تنظیم 3 متری است.

طناب پرشی دارای 3 مجموعه حسگر داخلی است که امکان جمع‌آوری داده‌های تمرین با دقت بالا را فراهم می‌کنند. این سنسورها امکان نظارت 360 درجه‌ای و چند نقطه‌ای را فراهم نموده و از الگوریتم‌ شمارشی دقیق استفاده می‌کنند.

این الگوریتم می‌تواند وضعیت حرکت را ردیابی نموده و پرش‌های نامعتبر را با دقت بالا فیلتر کند. بدین‌ترتیب از قضاوت نادرست بر پایه سوابق از دست رفته جلوگیری خواهد شد.

همچنین این ابزار قادر به ارائه گزارش‌های تحلیلی ماهیانه و سالیانه بوده و نمایی کلی از تمرین طی یک دوره زمانی طولانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی از طناب ورزشی هوشمند با شارژدهی 20 روزه باتری رونمایی کرد

اپلیکیشن‌ Xiaomi Sports Health موجب افزایش کاربردهای طناب ورزشی هوشمند MIJIA شده است. این ابزار برای دریافت راهنمایی، توضیحات و منابع دیگر در راستای ارائه تجربه ورزشی بهتر و همه‌جانبه از کاربران حرفه‌ای و آماتور پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه گجت ورزشی جدید، دوره‌های ویدیویی مرحله‌ای و تعاملات صوتی آنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی از طناب ورزشی هوشمند با شارژدهی 20 روزه باتری رونمایی کرد

کارشناسان می‌توانند از این برنامه برای سفارشی‌سازی حالات و شدت فعالیت تمرینی جهت دستیابی به اهداف خاص خود استفاده کنند. طناب ورزشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر دیجیتال با ساختار ماتریسی hidden dot بوده و از شارژ در بستر پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. این ابزار به منظور اتصال سریع‌تر و پایدارتر به اپلیکیشن موبایل از بلوتوث 5.0 بهره می‌گیرد.

طناب ورزشی هوشمند MIJIA در ابتدا با برچسب قیمتی 95 یوانی (تقریبا 14 دلاری) به بازار عرضه می‌شود. در ادامه پس از پایان کمپین تامین مالی جمعی، قیمت این محصول به 129 یوان (تقریبا 19 دلار) بازخواهد گشت. در حال حاضر پیرامون عرضه این کالای ورزشی در خارج از بازار چین هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست.

شیائومی از طناب ورزشی هوشمند با شارژدهی 20 روزه باتری رونمایی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!