طرح بایدن برای پایان دادن به درگیری در اوکراین فاش شد


طرح بایدن برای پایان دادن به درگیری در اوکراین فاش شد

روزنامه نگار آمریکایی که به "ادوارد اسنودن" افسر سابق سیا در توزیع اسناد طبقه بندی شده مرتبط با فعالیت های سرویس های اطلاعاتی آمریکا کمک کرد، گفت که ایالات متحده آماده است تا درگیری در اوکراین با "ویرانی" آن پایان یابد.

به گزارش اسپوتنیک، "گلن گرینوالد" در مصاحبه با فاکس نیوز گفت:" از همان ابتدا واضح بود که ایالات متحده می خواست این درگیری تا جایی که ممکن است به طول انجامد. آنها نمی خواهند از اوکراین دفاع کنند، بلکه برعکس، در حال قربانی کردن آن هستند. آنها فکر می کنند اگر این امر به هدف ژئوپلیتیک آنها برای تضعیف روسیه کمک می کند، بنابراین اوکراین را نابود خواهند کرد".
"گرین والد" افزود که اوکراین برای آنها فقط یک گرو است و در صورت لزوم اگر درگیری تا حد امکان ادامه یابد، ایالات متحده به میزانی که لازم باشد اوکراینی ها را خواهد کشت و کل کشور آنها را از روی زمین محو خواهد کرد.
این روزنامه نگار در پایان گفت:" به نفع خود اوکراینی هاست که مذاکرات با روس ها را آغاز کرده، به توافق برسند و حداقل بخشی از کشور را خواهان قدرت رژیم کی یف است را حفظ کنند. البته به دلایل خودخواهانه ایالات متحده و بریتانیا با این امر مخالفت می کنند".
سیاستمداران غربی مدام می گویند که رژیم کی یف باید روسیه را در میدان جنگ شکست دهد و عرضه تسلیحات و تجهیزات نظامی را افزایش می دهند. در مسکو، بارها اعلام شده است که کمک نظامی اساساً چیزی را حل نمی کند، بلکه فقط رنج مردم اوکراین را طولانی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید