هواوی Mate X3 از نمایشگر داخلی با پوشش شیشه‌ فوق‌‌باریک بهره خواهد برد


هواوی Mate X3 از نمایشگر داخلی با پوشش شیشه‌ فوق‌‌باریک بهره خواهد برد

براساس گزارشی جدید، گوشی تاشو هواوی Mate X3 احتمالاً از نمایشگر داخل کوچک‌تری نسبت‌ به Mate X3 بهره خواهد برد. هواوی اولین گوشی تاشو خود را سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۲) چهارمین نسل این محصول را با نام Mate X3...

براساس گزارشی جدید، گوشی تاشو هواوی Mate X3 احتمالاً از نمایشگر داخل کوچک‌تری نسبت‌ به Mate X3 بهره خواهد برد.
هواوی Mate X3 از نمایشگر داخلی با پوشش شیشه‌ فوق‌‌باریک بهره خواهد برد
هواوی اولین گوشی تاشو خود را سال ۲۰۱۹ معرفی کرد و در تاریخ ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۲) چهارمین نسل این محصول را با نام Mate X3 رونمایی می‌کند. این دستگاه احتمالاً به همراه سری پرچم‌دار هواوی P60 و چند محصول دیگر معرفی خواهد شد. شرکت چینی توضیحاتی درمورد تاشو آینده‌ی خود ارائه داده و حالا مشخصات نمایشگر این گوشی فاش شده است.
راس یانگ، مدیرعامل مشاوران زنجیره‌ی تأمین نمایشگر (DSCC) ادعا می‌کند گوشی تاشو بعدی هواوی یعنی Mate X3 از صفحه‌نمایش داخلی ۷٫۵۸ اینچی بهره خواهد برد که نسبت‌ به مدل قبلی این محصول ۰٫۱۵ اینچ کوچک‌تر است. علاوه‌براین گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر بیرونی مشابه Mate X2 با ابعاد ۶٫۴۵ اینچ استفاده خواهد کرد.
به گزارش گیزموچاینا، هواوی Mate X3 اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی خواهد بود که از فناوری UTG (شیشه‌ی فوق‌ باریک) استفاده خواهد کرد. این صفحه‌نمایش‌ها نسبت‌ به اکثر نمایشگرهای تاشو پلاستیکی کنونی، دوام و مقاومت بالاتری دربرابر خط‌وخش دارند. در برخی گزارش‌ها اشاره شده است پنل‌های گوشی تاشو بعدی برند چینی را شرکت BOE تولید می‌کند.
پیش‌ از این در برخی گزارش‌ها گفته شده است هواوی Mate X3 از نمایشگری با وضوح 2K و نسخه‌ی 4G تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژ سیمی ۶۶ وات مجهز خواهد شد.
دوربین اصلی هواوی Mate X3 احتمالاً از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده خواهد کرد. این دستگاه همچنین به یک دوربین فوق‌عریض با حسگر سونی IMX688 و دوربین پریسکوپی با حسگر IMX351 مجهز خواهد شد. این گوشی تاشو به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل HarmonyOS 3 را اجرا خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟