خرج 50 میلیارد تومانی برای شباهت به کیم کارداشیان!


خانم مدل اینستاگرامی بریتانیایی اعتراف کرده است که برای شباهت به کیم کارداشیان 1.3 میلیون دلار خرج عمل‌های زیبایی کرده است! وقت صبح– شلی دی اِن اعتراف کرده است که پس از خرج 1.3 میلیون دلار حالا در خیابان بجای کیم کارداشیان اشتباه گرفته...

خانم مدل اینستاگرامی بریتانیایی اعتراف کرده است که برای شباهت به کیم کارداشیان 1.3 میلیون دلار خرج عمل‌های زیبایی کرده است!

وقت صبح– شلی دی اِن اعتراف کرده است که پس از خرج 1.3 میلیون دلار حالا در خیابان بجای کیم کارداشیان اشتباه گرفته می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شلی دی اِن درباره تصمیم خود برای خرج کردن بیش از 1.3 میلیون دلار برای داشتن سبک زندگی کیم کارداشیان صحبت کرده است.

Chaly D.N می‌گوید که در خیابان بجای این ستاره اشتباه گرفته می‌شود اما همه معتنقدند شباهت بی‌نظیر او به کیم کارداشیان شانسی است.

این اینفلوئنسر لندنی که 1.2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در مصاحبه با Truly، فاش کرده است که همیشه به او گفته می‌شود دقیقاً شبیه کیم است.

او همچنین افزود: «همیشه در خیابان یا مهمانی معتقد هستند که من شباهت بسیار زیادی به کیم دارم.»

اعتیاد خانم مدل به دنبال کردن کیم کارداشیان!

شلی حتی کمد لباس‌های خود را نیز از لباس‌های مورد علاقه کیم کارداشیان پر کرده است. لباس‌هایی از طراحانی مطرح مانند ژیوانشی و تام فورد.

خرج 50 میلیارد تومانی برای شباهت به کیم کارداشیان!

او همینطور یک ساعت رولکس 30 هزار دلازی، لباسی 4 هزار دلاری که زمانی مطعلق به کیم بود و همچنین یک کت خز 7 هزار دلاری ژیوانشی، درست مانند لباس کیم، دارد.

شلی در حال تحسین کت خز خود گفت: «این کت خیلی زیباست. من آن را هر زمستان می‌پوشم. این کت مورد مورد علاقه کیم است.

البته کت من خز واقعی نیست زیرا من گیاهخوار هستم. وقتی این کت را می‌پوشم، احساس می‌کنم کیم کارداشیان هستم.»

این مدل اینستاگرامی دائما در حال تغییر ظاهر خود و خرید لباس‌ها و وسایل جدید است تا به گزارش وقت صبح دقیقا مانند کیم کارداشیان زندگی کند.

او همچنین ادامه داد: «دوستان و خانواده همیشه به من می‌گویند که باید اعتیادم به پول خرج کردن را کم کنم. آن‌ها نگران میزان پول خرج کردن من هستند.»

شلی برای اولین بار با دیدن عکسی از کیم متوجه شباهت حود به کیم شد و به همین دلیل او را در اینستاگرام دنبال کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست