بازداشت اعضای باند قاچاق مواد مخدر در بروجرد


بازداشت اعضای باند قاچاق مواد مخدر در بروجرد

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر در بروجرد دستگیر و از آنان بیش از ۴۱ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش رکنا؛ سردار یحیی الهی افزود: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر ، ماموران مبارزه با مواد مخدر لرستان و شهرستان های بروجرد و چگنی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط چهار سوداگر مرگ با سه دستگاه خودروی سواری مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی اظهار داشت: با آغاز تحقیقات صورت گرفته قاچاقچیان مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با سه دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله های مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های همجوار می باشند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی از ماموران پلیس مواد مخدر استان و شهرستان بروجرد و چگنی پس از هماهنگی قضائی در محور های مواصلاتی موفق شدند خودروی های مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آنان 41 کیلو و 250 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

سردارالهی افزود: مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق 110 با پلیس در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا