بسته کامل فرهنگی برای سفر دور دوم دولت تهیه شود


 بسته کامل فرهنگی برای سفر دور دوم دولت تهیه شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر در حوزه فرهنگی خوب کار کنیم بخشی از معضلات فرهنگی حل می‌شود بر ارائه بسته کامل فرهنگی در همه حوزه‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده عصر امروز (۲۷ اسفند ماه) در نشست طرح و پروژه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی سفر دوم دولت با اشاره به اینکه در دیدار استانداران با رئیس جمهور به وضعیت فرهنگی کشور و استان اشاراتی داشتم که مورد توجه آیت‌الله رئیسی قرار گرفت، گفت: اگر در حوزه فرهنگی که آسیب‌پذیر شده بتوانیم خوب کار کنیم بخش عظیمی از معضلات فرهنگی برطرف خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سفر اول دولت به استان حوزه فرهنگی مغفول ماند و آن چنان که انتظار می‌رفت به این حوزه پرداخته نشد هر چند در متمم سفر اعتبارات فرهنگی لحاظ شد.

وی با بیان اینکه از مدیران فرهنگی می‌خواهم برای دور دوم سفر برنامه‌های سنجیده و حساب شده در حوزه کاری خود ارائه دهند، عنوان کرد: همه مدیران فرهنگی در این نشست حضور دارند لذا نباید برای تحول در حوزه زیرساخت فرهنگی چیزی از قلم بیفتد و از مبحث فرهنگی غافل شویم.

احمدزاده با بیان اینکه نمی‌شود در سایر استان‌ها مرکز فرهنگی یا مجتمعی باشد اما کهگیلویه و بویراحمد از داشتن این زیرساخت فرهنگی محروم باشد، افزود: مهندسی فرهنگی توسط دستگاه‌های متولی جدی گرفته شود و یک کار زیربنایی، اساسی و اصولی برای آینده فرهنگی استان ترسیم و طراحی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای مثال در حوزه ورزشی در همه زمینه‌ها تا ورزش قهرمانی، آموزش و پرورش از مدارس تا فعالیت‌های فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی از تقویت زیرساخت‌های رسانه‌‌ای تا سایر برنامه‌های فرهنگی، صدا و سیما، حوزه علمیه، دانشگاه‌ها و مسائل مربوط به جوانان و دانشگاهیان و سایر حوزه‌های فرهنگی در این طرح دیده شود.

وی با بیان اینکه در حوزه بانوان هم نیازمند کار اساسی و زیربنایی فرهنگی هستیم گفت: بسته کامل فرهنگی در همه حوزه‌ها برای طرح در سفر دور دوم دولت، ارائه شود.

احمدزاده با بیان اینکه از حوزه فرهنگی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی هم نباید غافل شویم، ادامه داد: هیچ دستگاه حوزه فرهنگی نباید در این طرح جا بماند و مدیران نیازمندی‌ها و خواسته‌های فرهنگی خود را به ما اعلام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود از برگزاری جلسات کارشناسانه بین استان و نهاد ریاست جمهوری خبر داد و عنوان کرد: همه مدیران فرهنگی طرح‌های فرهنگی که قابل دفاع، دارای اثرگذاری و بازخورد برای دولت و استان باشد ارائه کنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از سفر دور دوم دولت نهایت بهره و استفاده را برای تحول در بخش فرهنگی ببریم، گفت: فرض همه دستگاه‌ها بر این باشد که سفر دولت به استان بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود، لذا مدیران هیئت‌های کارشناسی خود را بسیج و طرح‌ها را آماده کنند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: حداقل ۲۰ روز قبل از قطعی شدن سفر دولت به استان باید طرح‌های حوزه فرهنگی آماده شده باشد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022