عزت‌اللهی و آزمون خود را ثابت کردند؛/ تمجید سرمربی روسیه از سعید و ستاره‌های تیم‌ملی


عزت‌اللهی و آزمون خود را ثابت کردند؛/ تمجید سرمربی روسیه از سعید و ستاره‌های تیم‌ملی

والری کارپین سرمربی تیم ملی روسیه از عملکرد سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران و روسیه در شرایطی بازی دوستانه خود را برگزار خواهند کرد که در سالهای گذشته چند نفر از فوتبالیست‌های ایرانی راه روسیه را در پیش گرفتند و برای فوتبال راهی لیگ حرفه‌ای این کشور شدند.

سردار آزمون، سعید عزت‌اللهی، علیرضا حقیقی و رضا شکاری چهار بازیکنی بودند که راهی روسیه شدند و در تیمهای این کشور عملکرد خوبی داشتند. در این بین سردار و سعید در رستوف روزهای درخشانی را پشت سر گذاشتند و حتی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند.

آزمون مقابل بایرن مونیخ و عزت‌اللهی برابر اندرلخت برای تیمشان گلزنی کردند تا جزوی از روزهای خوب تیم زرد و آبی پوش روسیه باشند.

این نمایشهای خوب باعث شد تا والری کارپین سرمربی روسیه در اولین مصاحبه خود در ورزشگاه آزادی در این باره اظهار نظر کند و بگوید: «آزمون و عزت اللهی در روسیه از بهترین طرف خود را ثابت کرده‌اند. خیلی از بازیکنان تیم ملی ایران را می‌شناسیم. آنها بازیکنان بسیار خوبی هستند.»

نکته جالب اینکه آزمون در این اردوی تیم ملی حضور ندارد تا گلزن ایران برابر روسیه در بازی قبلی، غایب خط حمله تیم ملی باشد. با این حال سعید عزت‌اللهی فرصت این را خواهد داشت تا دوباره توانایی خود را ثابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان