پیش بینی 10 روزه وضع هوای استان مازندران


پیش بینی 10 روزه وضع هوای استان مازندران

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز شنبه ۵ تا دو‏شنبه ۱۴ فروردین به شرح زیر پیش‌بینی می‏شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش ‏بینی روز‌های آینده لحاظ خواهد شد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی مازندران، روز‌های شنبه و یک‏شنبه ۵ و ۶ فروردین سال جاری، هوای مازندران رصاف تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی استان با رگبار و رعد و برق پراکنده همراه است.

روز‌های دو‏شنبه و سه ‏شنبه ۷ و ۸ فروردین مناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است.

همچنین در ارتفاعات وضعیت جوی، ابری و مه آلودهمراه با کاهش دما، وزش باد گاهی با بارندگی و در مناطق سردسیر کوهستانی با بارش برف همراه است.

اما در روز چهارشنبه ۹ فروردین ماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری با افزایش دما مواجه هستیم که طبق همین پیش‌بینی در روز پنج‏شنبه دهم همین ماه هوای استان نیمه ابری از بعدازظهر ابری به تدریج با بارندگی و وزش باد همراه است.

در روز جمعه ۱۱ فروردین شرایط جوی مازندران نیز ابری همراه با بارش متناوب باران (در ارتفاعات مه آلود با بارش باران و برف)، وزش باد و کاهش دما است که این وضعیت در روز‌های شنبه تا دوشنبه ۱۲ تا ۱۴ فروردین به صورت نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده دیده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی