دستگیری 3 قاچاقچی ضارب جنگلبانان رضوانشهری


دستگیری 3 قاچاقچی ضارب جنگلبانان رضوانشهری

سرپرست منابع طبیعی گیلان، از دستگیری هر سه قاچاقچی ضارب دو جنگلبانان رضوانشهری خبر داد و عنوان کرد: دادستانی شهرستان با جدیت پیگیر موضوع بوده و پرونده مربوطه تشکیل شده است.

سرخوش کرم زاده از ضرب و شتم دو مامور یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رضوانشهر توسط قاچاقچیان چوب خبر داد و اظهار کرد: این دو جنگلبان عصر روز گذشته و به دنبال گزارش مردمی مبنی بر قطع درختان جنگلی، راهی منطقه شدند و کار بازرسی را آغاز کردند.

وی با اشاره به مواجه شدن این دو جنگلبان با سه قاچاقچی در حین قطع درختان، افزود: متاسفانه این افراد متخلف با اره و داس به جنگلبانان رضوانشهری حمله ور شدند و از ناحیه سر و دست و بینی به آنان جراحت وارد کردند و متواری شدند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از درمان سرپایی یکی از جنگلبانان خبر داد و بیان کرد: جنگلبان دوم ابتدا وضعیت پایداری داشت، اما پس از گذشت چند ساعت احساس ناراحتی بیشتری کرد و لذا سریعا توسط آمبولانس به یکی از بیمارستان های رشت انتقال داده شد.

کرم زاده، از مساعد بودن حال هر دو جنگلبان مجروح و مصدوم خبر داد و گفت: جنگلبان دوم نیز امروز ترخیص شد و وضعیت جسمانی مناسبی داشت.

وی همچنین از دستگیری هر سه قاچاقچی ضارب با کمک نیروهای انتظامی و مراجع اطلاعاتی استان خبر داد و عنوان کرد: دادستانی شهرستان با جدیت پیگیر موضوع بوده و پرونده مربوطه تشکیل شده است.

سرپرست منابع طبیعی گیلان با بیان اینکه در ایام نوروز اقدام به راه اندازی اکیپ های گشت جنگل و کشیک جنگل کردیم، ادامه داد: در هر ۱۷ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ها یک اکیپ ثابت مستقر بوده و متناسب با وسعت جنگل های هر منطقه اقدام به راه اندازی حداقل یک اکیپ سیار کردیم که به صورت شبانه روزی عرصه های جنگلی را پایش می کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه های منابع طبیعی استان گیلان با شماره های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ تماس بگیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش