جمهوری اسلامی ایران میدان‌دار عرصه های مختلف است


جمهوری اسلامی ایران  میدان‌دار عرصه های مختلف است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر دشمن در میدان شکست خورده و این جمهوری اسلامی ایران است که میدان‌داری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز (۲۵ اسفند ماه) در یادواره سرداران و ۴۲۰ شهید والامقام شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: در یک دوران خاصی از حکومت الهی قرار داریم و در حال عبور از گردنه‌های سخت پیشرفت و ترقی کشور هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن بعد از شکست‌های پیاپی در صحنه‌های مختلف از آغاز انقلاب و حضور گروهک‌‌ها برای سرنگونی نظام، راه‌اندازی جنگ تحمیلی و اغتشاشات متعدد به جنگ ترکیبی روی آورد.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی همه توان خود را پای کار آورده تا حکومت را سرنگون کند اما مکر و حیله آنها را شما مردم همیشه در صحنه ایران و خانواده عزیز و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بر ملا کرده و اجازه ندادید به هدفی که داشتند برسند.

احمدزاده افزود: علی‌‌رغم همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن شما مردم همیشه در صحنه در مناسبتی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسی و باشکوه حاضر می‌شوید و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی همه هیمنه دشمن را از بین بردید و شکستید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در دورانی هستیم که دشمن به این نتیجه رسیده که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی نیست و با اقتدار و قدرتی که ایران اسلامی به واسطه مردم همیشه در صحنه‌ و جوانان مومن و متدین دارد امکان جنگ نظامی علیه ما را ندارد.

وی بیان کرد: دشمن وقتی به این نتیجه رسید که نمی‌تواند از بیرون علیه ما کاری انجام دهد نقشه کشید که از درون کشور برنامه‌های خود را پیاده و عملیاتی کند، ‌اما باز هم شما مردم نقشه دشمن را نقش بر آب کردید و دست آنها را خواندید.

احمدزاده عنوان کرد: در حال حاضر دشمن در میدان شکست خورده و این جمهوری اسلامی ایران است که میدان‌داری می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به همه مردم و اقشار مختلف گفت: مبادا مشکلات و مسائل کنونی شما را مایوس و ناامید کند، به فضل الهی از این گردنه‌های سخت عبور خواهیم کرد ‌و به روزهای خوب خواهیم رسید.

وی بیان کرد: ایران اسلامی شکست ناپذیر است و ما توانستیم به واسطه ایثارگری عزیزانی که در عرصه‌های مختلف انقلاب جان خود را فدا کردند، ایستادگی خانواده آنها و حضور همیشگی مردم در صحنه دشمن را شکست دهیم و شکست ناپذیر باشیم تا این انقلاب را به دست امام عصر(عج) برسانیم.

احمدزاده با بیان اینکه در هر صحنه‌‌ای از انقلاب که جوانان متدین حضور پیدا کردند، پیروز شدیم، به خاطراتی از دوران دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: در یک منطقه وسیعی از جبهه تنها سلاح سنگینی که داشتیم دوشیکا بود و همه کلاش به دست بودیم و اگر دشمن تا ۵۰۰ متری می‌آمد برای مقابله و دفاع مشکل داشتیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اما امروزه به واسطه موشک‌هایی که جوانان انقلابی ما ساخته‌اند دشمنی که چندهزار کیلومتر از ما فاصله دارد جرات تصور حمله نظامی به این سرزمین را ندارد.

وی گفت: جنگ امروز، جنگ اقتصادی است و به خواست خداوند و ایستادگی مردم در میدان اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس