مسی و رونالدو نمی‌خواهیم ، پول استرا را بدهید


مسی و رونالدو نمی‌خواهیم ، پول استرا را بدهید

هواداران استقلال، بدترین ساعات روزهای هواداری خود را پشت سر می‌گذارند.

به گزارش " ورزش سه "، انگار قرار نیست آرامش را هواداران استقلال برای دو فصل متوالی تجربه کنند، انگار قرار نیست این تیم که این روزها نمایش دلپذیری را در زمین فوتبال به نمایش می گذارد، دوباره دل هوادارانی که این روزها منتظر یک خبر خوب مدیریتی هستند خوش کند.

تیمی که با جابجا کردن خیلی از رکوردهای تاریخ فوتبال ایران به مقام قهرمانی ایران رسید و اولین سهمیه مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد و با همین سهمیه می تواند بعد از سالها حضور در گروه های سخت لیگ قهرمانان آسیا با حضور در سید یک، گروه مناسبتری را تجربه کند، تنها 72 ساعت زمان دارد تا مشکلی را که سه سال است گریبانگیرش شده است را حل کند.

72 ساعتی که خواب را از چشم هواداران میلیونی این تیم گرفته است و آنها نمی دانند چه سرنوشتی در انتظار تیم مورد علاقه شان است.
حقیقت تاریخی : استقلال هیچگاه در طول دوران حیات نتوانسته است از مقام قهرمانی خود در رقابت های لیگ تخت جمشید، لیگ آزادگان و لیگ خلیج فارس دفاع کند و همیشه بعد از کسب عنوان قهرمانی ، تار و پود این تیم از هم می پاشد و تیم وارد حاشیه های غیرقابل باور می شود.

آنها همیشه در همین جای تاریخ به مشکل خوردند و امسال که علیرغم خیلی از مشکلات، خیلی ها با توجه به فوتبال ارائه شده ساپینتو و شاگردانش این تیم را لایق قهرمانی و دفاع از عنوان قهرمانی برای اولین بار در تاریخ می دانند، سکوت سردمداران ورزش و مدیران ارشد باشگاه طناب داری خود بافته را به دور گردن این تیم انداخته است.

این ها بخشی از مشکلات تیمی است که ساپینتو در آخرین کنفرانس مطبوعاتی به آن اشاره کرد، نارضایتی بازیکنان از نحوه پرداخت ها و احترام ستودنی آنها به خیل عظیم هواداران و شرکت در تمرینات در روزهای مهم لیگ که سرنوشت قهرمانی و جام حذفی در آن رقم می خورد یکی دیگر از مشکلات است که باز هم با سکوت مدیران همراه است.

مسی و رونالدو نمی‌خواهیم ، پول استرا را بدهید

مسئله اصلی هواداران استقلال سکوت مدیران استقلال است که البته رایزنی هایی هم برای حل مشکل انجام شده است ، ولی مشکل همچنان سرجاش است . اگر تیم مدیریتی هوادارن را محرم خود می داند و شماره حساب برای تامین اعتبار بدهی اعلام می کند، حداقل باید در این روزها در باره این مسئله مهم نکات مبهم و یا خبرهای خوب را اطلاع رسانی می کرد.

در تعطیلات تنها یکی از مدیران باشگاه در این باره اظهار نظر کرد، که او هم برنگرانی ها علیرغم شایعات قبل از عید که خبر از حل مشکل با ورود مسئولان رده بالایی کشور بود افزود.

علی ایحال تا امروز هیچ نشانه ای از طرف حل مشکل و صلح مالی با استراماچونی دیده نمی شود، اما تلخی موضوع وقتی بیشتر می شود که شجاعتی در باشگاه برای اعلام حقیقت و اعلام مواضع باشگاه به هواداران دیده نمی شود.

موضوع مهم این است مدیرعامل باشگاه وقتی خود را به ساختمان سئول برای رسیدن به صندلی مورد اشتیاقش می رساند، از بدهی مالی با خبر بود و باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی می کرد، چرا که او با آگاهی کامل به باشگاه آمده بود و عذری از سوی او پذیرفته نیست، البته همه می دانیم او کار دشواری برای فراهم نمودن این حجم پول برای پرداخت دارد ، ولی این مهم باید قبل از دریافت حکم مدیریتی باشگاه توسط او تحلیل می شد و به ان فکر می کرد، نه اینکه موضوع به این مهمی را به روزهای آخر می کشاند.

آقای فتح الله زاده استقلالی ها در حال حاضر به دنبال جذب مسی و رونالدو نیستند، آنها رفع مشکل بدهی استراماچونی و رسیدگی به این روزهای باشگاه را از شما می خواهند، انتظاراتی که به حق است و وظیفه اصلی مدیر عامل باشگاه است.

محمدرضا تقی خانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی