درستکار کدام مدعیان را به آستانه اعزام می کند؟ / نبرد آسیایی کشتی گیران، بلافاصله بعد از نوروز


درستکار کدام مدعیان را به آستانه اعزام می کند؟ / نبرد آسیایی کشتی گیران، بلافاصله بعد از نوروز

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا 2023 طی روزهای 20 تا 25 فروردین در آستانه قزاقستان برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار بود تا چندی پیش مسابقات کشتی 2023 قهرمانی آسیا در شهر دهلی کشور هند برگزار شود، در فاصله چند هفته مانده به شروع رقابت ها میزبان این رویداد تغییر کرد و حالا قرار است کشتی گیران آسیایی در کشور قزاقستان روی تشک بروند.
لیست آسیایی تیم ملی کشتی فرنگی مدت هاست که مشخص شده و حسن رنگرز تمرینات پرفشار خود را روی کشتی گیران اعزامی به قزاقستان زوم کرده، اما هنوز لیست رسمی از تیم ملی کشتی آزاد اعلام نشده؛ اگرچه پژمان درستکار می داند که چه نفراتی را قرار است در نبرد آسیایی محک بزند.
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: رضا عباسی
۷۲ کیلوگرم: سجاد ایمن طلب
۷۷ کیلوگرم: امین کاویانی نژاد
۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی
۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: مهدی بالی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا و رنکینگ اتحادیه جهانی (قاره ای) روزهای 20 لغایت 25 فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار می شود و بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های کشتی فرنگی روزهای اول و دوم و رقابت های کشتی آزاد روزهای پنجم و ششم برگزار خواهد شد.
با این حال این روزها تقریبا تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات بین المللی سال 2023 در اردوی تیم ملی در خانه کشتی حضور دارند و به جز روزهای آغازین سال نو، تعطیلی برای کشتی گیران معنایی نداشته و قرار است بلافاصله بعد از نوروز هم اعزام تیم های ملی به قزاقستان انجام شود.
با وجود حضور چهره های مدعی همچون حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در اردو، اما قرار است نفرات اول مسابقات قهرمانی کشور به میدان آسیایی اعزام شوند؛ اگرچه باید منتظر اعلام لیست رسمی تیم ملی کشتی آزاد از سوی کادرفنی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر