حیدری: او در جریان همه مسائل قرار دارد/ پاسخ عضو هیات رییسه به ادعاهای شیرازی


حیدری: او در جریان همه مسائل قرار دارد/ پاسخ عضو هیات رییسه به ادعاهای شیرازی

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره صحبت های حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، حواشی مربوط به صندلی ریاست هیات فوتبال هرروز بیشتر می‌شود. در این خصوص حبیب الله شیرازی رییس هیات فوتبال اعلام کرده که درباره استعفا از سمتش هیچ پیامی از فدراسیون دریافت نکرده است.

در این خصوص با طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته امور استان‌ها همکلام شدیم. او به خبرنگار ما گفت: سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک می‌گویم. به اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی نیز بابت این قهرمانی مقتدرانه در آسیا عرض تبریک دارم. درباره صحبت‌های آقای شیرازی باید بگویم که بنده بعد از آخرین جلسه هیات رییسه فدراسیون در سال گذشته شخصا با آقای شیرازی صحبت کردم و سیاست های فدراسیون و مسائل موجود را به صورت محرمانه به ایشان بیان کردم. به همین خاطر فکر می‌کنم ایشان به طور کامل در جریان تصمیمات فدراسیون درباره هیات فوتبال تهران قرار دارد.

حیدری درباره اینکه شیرازی اعلام کرده چاپ و تهیه برگه های رای انتخابات هیات فوتبال در اختیار رییس وقت کمیته امور استان‌ها(طالقانی) بوده، گفت: این صحبت متعجبم کرد. در سراسر کشور و در انتخابات همه هیات های فوتبال چاپ برگه رای در اختیار هیات‌های فوتبال است و من این مساله را رد می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !