سوپرلیگ والیبال ترکیه؛/ معروف در نیمه نهایی، یک ایرانی دیگر هم شانس دارد


سوپرلیگ والیبال ترکیه؛/ معروف در نیمه نهایی، یک ایرانی دیگر هم شانس دارد

معادلات پیچیده ای برای کسب آخرین سهمیه نیمه نهایی لیگ ترکیه وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ ترکیه به دو هفته پایانی خود رسیده است، جایی که سه تیم هالک بانک آنکارا، زراعت بانک آنکارا و فنرباغچه رتبه های اول تا سوم را برای خود قطعی کرده اند و تنها تیم باقی مانده برای نیمه نهایی از بین تیم های بورسا اسپور، گالاتاسرای و آرکاس اسپور ازمیر تعیین خواهد شد.

تیم بورسا که با یک بازی بیشتر رتبه چهارم را فعلا در اختیار دارد در بازی آخر خود باید در برابر تورشاد قرار بگیرد که بردیا سعادت را را اختیار دارد. تورشاد علی‌رغم پیروزی ارزشمند در برابر گالاتاسرای دیگر شانسی برای صعود به مرحله نیمه نهایی ندارد و باید برای رتبه های پنجم تا هشتم بجنگد.

تیم گالاتاسرای که رتبه پنجم رابا یک بازی کمتر نسبت به بورسای رده چهارمی در ختیار دارد در دو بازی آینده حتما باید به پیروزی سه بر صفر برسد تا بتواند با کسب رتبه چهارم دور مقدماتی راهی نیمه‌نهایی شود.

البته این تیم باید چشم امیدی به باخت بورسا تیم چهارم جدول برابر تورشاد داشته باشند، در تیم گالاتاسرای علاوه بر مرتضی شریفی، توماس ادگار استرالیایی نیز حضور دارد. دو بازی آینده گالاتاسرای برابر اسپور توتو و آلتکما خواهد بود، دیگر تیم شانس صعود آرکاس اسپور تیم ششم جدول با سرمربی گری گلن هوگ کانادایی است.

لیگ ترکیه این فصل به دلیل انصراف هاتای که به دلیل زلزله از لیگ کنار رفته 13 تیمی شده است و چهار تیم اول دور مقدماتی راهی نیمه‌نهایی و تیم های پنجم تا هشتم برای رتبه پنجم تا هشتم می‌جنگند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان