قاب آبی که برای تیم ملی تلاش می کند


قاب آبی که برای تیم ملی تلاش می کند

استقلال در اردوی بعدی تیم ملی می تواند سهمیه بیشتری داشته باشد به خصوص که در لیگ برتر و جام حذفی توامان مدعی قهرمانی است و رسیدن به این جام ها این شانس را بیشتر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی بلافاصله بعد از اعلام لیست در مورد عدم دعوت از مهدی قایدی صحبت کرد و در جمع خبرنگاران گفت مهدی قایدی را هم مد نظر دارد و در صورت تلاش بیشتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

و اما در استقلال تنها مهدی قایدی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش نخواهد کرد. چند بازیکن دیگر هم مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند و امیدوارند با نمایش خوبی که در 7 هفته پایانی لیگ برتر خواهند داشت، نگاه امیر قلعه نویی را نسبت به خود تغییر دهند. یکی از این ها عارف غلامی است که پیش تر هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. او که همانند بازیکنانی چون رضا شکاری، امید نورافکن، عارف آقاسی، مهدی قایدی و... حضور در جام جهانی جوانان در سال 2017 را تجربه کرده می کوشد، با تکرار بازی های خوب در قلب خط دفاعی استقلال بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کند. او برای رسیدن به این مهم کار سختی پیش رو دارد، چون رقبایش سر سخت هستند اما به واسطه جوانی و تجربه خوبی که به دست آورده و البته بازی خوب روی زمین و تبحر در بازیسازی بدون شانس هم نیست.

سعید مهری و آرش رضاوند زوج خوب خط هافبک استقلال که با بازی های درخشان خود تیم آبی را در دور برگشت تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر کرده اند، هم برای رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش می کنند. سعید مهری در برنامه فوتبال برتر رسما از تلاش خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی پرده برداشت. او این بار اگر چه دعوت نشد اما امیدوار است تکرار بازی های خوبش در میانه میدان استقلال در نهایت او را به پیراهن تیم ملی برساند. آرش رضاوند هم بعد از تجربیات خوبی که به همراه ساپیا – استقلال – فولاد و... درلیگ برتر پشت سر گذاشته امیدوار است بیشتر دیده شود. به خصوص که این فصل در ترکیب استقلال جدا از موقعیت سازی در زدن گل هم هافبک موفقی بوده است.

این قاب آبی نه فقط برای رسیدن به تکرار قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی جام حذفی بلکه برای رسیدن به پیراهن تیم ملی هم تلاش می کند.

قاب آبی که برای تیم ملی تلاش می کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج