قهرمان پارالمپیک دعوت شد/ بازگشت پاراتکواندوکاران به اردو


قهرمان پارالمپیک دعوت شد/ بازگشت پاراتکواندوکاران به اردو

دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو در حالی از امروز آغاز می شود که پیام خانلرخانی قهرمان پارالمپیک را به این اردو دعوت کرده است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، اردوی آماده سازی تیم‌های ملی پاراتکواندو بانوان و آقایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو امروز دوشنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو سعید صادقیان پور، محمدطاها حسن پور، امیر جودی، مهدی پور رهنما، امیرمحمد حقیقت شناس، حسین میرزایی، علیرضا بخت و حامد حق شناس به اردوی این تیم دعوت شدند. علی کریمی صابر مربی تیم ملی در کادر فنی خواهد بود.

بعد از حضور جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو و اعمال برنامه‌های جدید، تغییراتی در پاراتکواندو صورت گرفت.

بازگشت پیام خانلرخانی، مربی موفق تکواندو کشور به رأس کادر فنی این تیم و حضور پور رهنما در اردوی تیم ملی دومین اقدام مؤثر سهرابی بود. پوررهنما با رنکینگ چهارم و دارنده مدال طلای پارالمپیک بعد از تغییرات در رأس کادر فنی این تیم، از حضور در اردوها انصراف داد و انتقادات تندی نسبت به مدیریت هادی ساعی در رسانه مطرح کرد ولی رئیس انجمن پاراتکواندو با رایزنی و نظر موافق رئیس فدراسیون شرایط بازگشت وی به اردوها را فراهم کرد.

همچنین مریم عبدالله پور، مهدیه حسینی، نرگس جوادی، روزا ابراهیمی، رومینا چمسورکی، لیلا میرزایی، مرضیه نصراللهی و آیلار حاجی پاراتکواندوکاران حاضر در اردوی بانوان هستند. هدایت این تیم بر عهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی، زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!