نراتزوری پائولو دیبالا را همچنان زیرنظر دارد/ اینتر مشتری جدی پدیده جدید فوتبال ایتالیا


نراتزوری پائولو دیبالا را همچنان زیرنظر دارد/ اینتر مشتری جدی پدیده جدید فوتبال ایتالیا

متئو رتگی، ستاره جوان تیم ملی ایتالیا، بعد از عملکرد درخشان اخیر خود مورد توجه باشگاه اینترمیلان قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود این که اینترمیلان همچنان نسبت به جذب پائولو دیبالا علاقه‌‌مند است، این باشگاه همچنین عملکرد متئو رتگی که دیشب دومین گل ملی خود برای ایتالیا را زد نیز زیر نظر گرفته است.

رتگی روز 29 آوریل 1999 در آرژانتین به دنیا آمد اما با توجه به داشتن گذرنامه ایتالیایی ترجیح داد برای تیم ملی ایتالیا به میدان برود. او روز پنج شنبه هفته گذشته در اولین بازی ملی خود موفق به گلزنی شد. رتگی زننده تک گل ایتالیا در روز شکست دو بر یک مقابل انگلیس بود.

ستاره 23 ساله اتلتیکو تیگره آرژانتین که شب گذشته در دومین بازی خود برای ایتالیا (مقابل مالت) هم گلزنی کرد پیش از این مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار داشت اما به نظر می رسد اینترمیلان جدی ترین مشتری او باشد.

توتو اسپورت خبر داد داریو باچینی، مدیر باشگاه اینتر شب گذشته از نزدیک نمایش رتگی مقابل مالت بود؛ جایی که او توانست دومین گل ملی خود را در دومین بازی ملی به ثمر برساند. او حالا در کنار پائولو دیبالا جدی ترین گزینه های اینتر برای تقویت خط حمله می شمار می روند. طبق گزارش توتو اسپورت اینتر فصل گذشته نیز برای جذب دیبالا با این مهاجم آرژانتینی مذاکره کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06