درخواست از فدراسیون، پاداش ساحلی را به موقع بدهید


درخواست از فدراسیون، پاداش ساحلی را به موقع بدهید

نه فقط در ایران بلکه در همه ممالک بیشتر توجه ها به تیم ملی است اما تیم های منتخب در دیگر رشته ها و دیگر رده های سنی دست کم مورد توجه فدراسیون فوتبال هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در کشورهای پیشرفته فدراسیون فوتبال همه تیم های ملی را به یک چشم نگاه می کند اما طبیعی است بیشتر نگاه مردم و رسانه ها به تیم ملی باشد. به طور معمول در بحث پوشاک، امکانات تمرینی، پاداش ها و ... فدراسیون فوتبال همه تیم ها را به یک چشم نمی کند. متاسفانه در ایران بیشتر توجه ها به تیم ملی است که این گاها صدای بازیکنان دیگر تیم های ملی را در می آورد.

این موضوع در گذشته بارها و بارها وجود داشته و موجب گلایه بازیکنان دیگر تیم های منتخب شده است. نمونه اش بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت ها بیش از دو سال پاداش قهرمانی آنها معوق شد، در حالی که پاداش در نظر گرفته شده برای آنها در قیاس با بازیکنان تیم ملی عدد و رقمی هم نبود. تا جایی که برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان بعد از دریافت پاداش مصوب شده با قیمت دلار مقایسه و آنرا ناچیز توصیف کردند. بازیکنانی تیم ملی فوتسال ساحلی هم گاها پاداش های موفقیت خود را در مسابقات بین المللی دیر دریافت می کنند. به تازگی هم برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان هم از عدم تهیه بلیط برای حضورشان در تهران گله مند بودند و در روز نخست اردو بیش از نیمی از بازیکنان حاضر نشدند.

واکاوی اتفاقات گذشته شاید در این برهه از زمان رفتار خوبی نباشد و نمی خواهیم وارد جزییات شویم، اما می شود از فدراسیون فوتبال تقاضا کرد، همان طور که برای اعضای هیات رئیسه بابت برد تیم ملی در برابر ولز پاداش 20 هزار دلاری در نظر می گیرد و به سرعت آن را پرداخت می کند، به سرعت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بابت قهرمانی در جام ملت ها را به حساب آنها واریز کند و اینطور نشود که در آستانه اعزام تیم به مسابقات جام جهانی دردبی برخی از بازیکنان مصاحبه کنند و از عدم دریافت پاداش ها گله کنند. دیدید که برخی از بازیکنان تیم ملی جوانان هم از عدم تخصیص پاداش بابت برد در برابر تایلند و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها گله مند بودند. اگر پاداشی هست باید برای همه تیم های ملی باشد و اگر نیست باید برای همه تیم ها نباشد. در حالی که به خوبی می دانیم بازیکنان تیم ملی به دلیل بازی در لیگ های حرفه ای دستمزدهای خوبی می گیرند اما دستمزد بازیکنان تیم ملی جوانان، تیم ملی بانوان، تیم ملی فوتبال ساحلی و ... پایین است و پاداش قهرمانی در تورنمنت های مختلف می تواند انگیزه خوبی برای آنها ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!