چراغ سبز اول پوچتینو به تاتنهام: بازگشت به خانه!


چراغ سبز اول پوچتینو به تاتنهام: بازگشت به خانه!

مائوریتسیو پوچتینو ساعتی قبل از برکناری آنتونیو کونته از بازگشت خود به انگلیس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تاتنهام بعد از چند روز پر تنش سرانجام ساعت 10:30 یکشنبه شب به صورت رسمی از قطع همکاری با آنتونیو کونته خبر داد. این مربی ایتالیایی تقریبا یک هفته پس از اظهارات جنجالی خود که عملکرد بازیکنان و مدیریت را زیر سوال برده بود طی توافقی دوطرفه از تاتنهام جدا شد.

بعد از نهایی شدن این اتفاق گمانه زنی های زیادی در خصوص جانشین کونته شاهد هستیم. از یولیان ناگلزمان و مائوریتسیو پوچتینو به عنوان دو گزینه اصلی تاتنهام یاد می شود و این در حالی است که با توجه به گذشته درخشانی که پوچتینو در تاتنهام داشته، اکثرا هواداران و بازیکنان قدیمی خواستار بازگشت او هستند.

این مربی آرژانتینی که قبل از برکناری در سال 2019 پنج سال موفقیت آمیز را در تاتنهام سپری کرده بود، عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان می دهد او و همسرش کارینا در یک هواپیما در حال آماده شدن برای بازگشت از تعطیلات خود هستند.

چراغ سبز اول پوچتینو به تاتنهام: بازگشت به خانه!

پوچتینو که برای تعطیلات راهی ژاپن شده بود ساعتی قبل از برکناری رسمی کونته در استوری خود از متن "بازگشت به خانه" استفاده کرده است. با توجه به اینکه این مربی و خانواده‌اش مالک املاکی در لندن و بارسلونا هستند، این اقدام او برخی از هواداران تاتنهام را متقاعد کرده است که پوچتینو برای دومین بار به عنوان سرمربی به این تیم برمی‌گردد.

چراغ سبز اول پوچتینو به تاتنهام: بازگشت به خانه!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت