آموزش کامل فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام


با فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام می‌توانید با کاربران دیگر گفت‌وگو کنید و علاوه بر قسمت کامنت‌ها در دایرکت یعنی بخش خصوصی آن نیز با دوستان خود در ارتباط باشید. تمامی پلتفرم‌های ارتباطی دیگر از قبیل واتس‌اپ و تلگرام و غیره از قابلیت...

با فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام می‌توانید با کاربران دیگر گفت‌وگو کنید و علاوه بر قسمت کامنت‌ها در دایرکت یعنی بخش خصوصی آن نیز با دوستان خود در ارتباط باشید.
آموزش کامل فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام
تمامی پلتفرم‌های ارتباطی دیگر از قبیل واتس‌اپ و تلگرام و غیره از قابلیت ریپلای کردن بهره‌مندند، تنها در اینستاگرام این امکان تعریف نشده بود که البته حدود دو سال است شرکت اینستاگرام این قابلیت را برای بخش چت خصوصی خود نیز تعبیه کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا ضمن ارائه تعریفی از این قابلیت، به آموزش فعالسازی ریپلای دایرکت اینستاگرام بپردازیم. اینستاگرام اخیراً روی ارتباط متنی بیشتر تاکید دارد و در به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام نیز امکان استفاده از یادداشت (Note) در قسمت دایرکت‌ها فراهم شده است.
قابلیت ریپلای چه عملکردی دارد؟
هنگامی که در دایرکت با دوستان خود صحبت می‌کنید، ممکن است بخواهید در قبال گفته یا پرسشی که مطرح شده پیامی را متناسب با همان پرسش به آنها منتقل کنید. با این کار از درهم شدن گفت‌وگوها جلوگیری و مخاطب را متوجه منظور خود می‌کنید. قابلیت ریپلای کردن این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد.
فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام برای افرادی که دارای یک اکانت شخصی هستند، شاید چندان پرکاربرد نباشد، اما قابلیت ریپلای کردن بی‌شک برای افرادی که پیج کاری در اینستاگرام دارند و روزانه تعداد بالایی پیام را از طرف فالوورهای خود دریافت می‌کنند بسیار کارآمد خواهد بود.
آموزش کامل فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام
چگونه ریپلای در دایرکت اینستاگرام را فعال کنیم؟
فعال‌سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام را از چند طریق می‌توانید انجام دهید.
روش اول فعال‌سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام:
برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد اکانت خود شوید. سپس روی سه خط بالای صفحه ضربه بزنید. با کلیک روی گزینه تنظیمات Settings، گزینه Help را پیدا کنید و پس از ضربه روی آن، گزینه Report a problem را لمس کنید. در این لحظه پنجره‌ای باز و چند گزینه نمایش داده می‌شود. در خصوص نحوه فعال کردن ریپلای دایرکت اینستاگرام، لازم است گزینه آخر یعنی Report a problem را انتخاب کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود کافی است متن زیر
Hello Unfortunately , I can not reply to Harrow’s message directly . Thank you for checking and solving the problem . thank you
را کپی کنید و سپس دست خود را روی کادر نگه دارید و گزینه Paste را بزنید. در نهایت گزینه Submit را بفشارید. در این روش در واقع شما پیام درخواستی را به بخش پشتیبانی اینستاگرام ارسال می‌کنید و از آنها می‌خواهید در راه‌اندازی قابلیت ریپلای اینستاگرام به شما کمک کنند.
روش دوم فعال‌سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام:
برای این منظور لازم است ابتدا اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید و سپس وارد پروفایل خود شوید و سه خط بالای صفحه را انتخاب کنید.
در مرحله بعد گزینه Settings را لمس کنید و روی گزینه Update messaging ضربه بزنید. پس از این کادری به شما نمایش داده می‌شود که لازم است گزینه Update را از این بخش انتخاب کنید. پس از این فعال‌سازی ریپلای در دایرکت برای شما انجام خواهد شد.
روش سوم فعال‌سازی ریپلای در دایرکت اینستاگرام
در بررسی نحوه فعال‌سازی ریپلای دایرکت اینستاگرام راه دیگری پیدا کردیم که استفاده از آن می‌تواند به تمامی کسانی که از طریق راه‌های دیگر نتوانسته‌اند این قابلیت را راه‌اندازی کنند، کمک خواهد کرد. برای این منظور لازم است اکانت اینستاگرام را به اکانت فیس‌بوک خود متصل کنید. در این صورت می‌توانید از قابلیت ریپلای استفاده کنید.
در مرحله اول لازم است وارد پروفایل خود شوید و به قسمت Settings یا همان تنظیمات بروید. سپس روی گزینه Account ضربه بزنید و بعد از آن نیز گزینه Sharing to Other Apps را انتخاب کنید. در این قسمت لازم است گزینه فیس‌بوک را انتخاب و به این ترتیب اینستاگرام را به اکانت فیس‌بوک خود لاگین یا متصل کنید. شایان ذکر است این اکانت فیس‌بوک باید همان اکانتی باشد که روی گوشی موبایل شما فعال است و از آن استفاده می‌کنید.
با استفاده از این روش می‌توانید مطمئن باشید که مشکل شما در خصوص فعال‌سازی ریپلای در دایرکت حل خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق