مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را رها نمی‌کند


مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را رها نمی‌کند

با وجود اینکه بارسلونا به فران تورس اطلاع داده قصد ادامه همکاری با او را ندارد ولی این وینگر اسپانیایی به هیچ وجه قصد ندارد بلوگرانا را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس، وینگر اسپانیایی بارسلونا، در روزهای گذشته تماس‌هایی از مدیریت باشگاه دریافت کرد که برای او شوکه‌کننده بود. مدیریت بلوگرانا به شکل صریح به او اعلام کرد که در برنامه‌های آتی ژاوی جایی ندارد و امسال تابستان به باشگاهی دیگر منتقل خواهد شد.

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در گزارشی می‌گوید علاوه بر بی‌تمایل بودن ژاوی به استفاده از فران تورس در فصل آینده یکی دیگر از دلایل این تصمیم مدیریت این بوده که اتلتیکو مادرید با بارسا تماس‌هایی برقرار کرده و درباره احتمال به خدمت گرفته تورس سوال کرده است.

مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را رها نمی‌کند

اما فران تورس به مدیریت باشگاهش اطلاع داده به هیچ وجه حاضر به ترک بلوگرانا نیست و مصمم است خودش را به ژاوی ثابت کند. اسپورت می‌گوید اتلتیکو مادرید در ماه ژانویه هم تلاش کرده بود فران تورس را جذب کند ولی در نهایت موفق نشد. یک باشگاه ایتالیایی هم که به نامش اشاره نشده امسال زمستان وینگر اسپانیایی را می‌خواست.

ژاوی هرناندز از مدیریت بارسا خواسته است برای فصل آینده یک مهاجم دیگر جذب کنند. عملکرد تورس در فصل جاری با افت قابل ملاحظه‌ای روبرو شده تا جایی که لوئیس دلافوئنته، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، هم او را برای حضور در لاروخا در دو دیدار اخیر در انتخابی رقابتهای یورو2024 دعوت نکرده بود.

مشکل جدید ژاوی: فران تورس بارسا را رها نمی‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات