چگونه ادکلن بزنیم؟


چگونه ادکلن بزنیم؟

جرمی فرگرنس، یوتیوبر معروف عطر، معتقد است که رایحه برای یک عطر مانند اکسیژن برای نفس کشیدن است. به‌همین دلیل، بسیار اهمیت دارد که چه بویی را با رایحه عطرتان از خود به‌جای می‌گذارید. از طرفی، نحوه استفاده از عطر در پخش آن تاثیر بسزایی...

چگونه ادکلن بزنیم؟

جرمی فرگرنس، یوتیوبر معروف عطر، معتقد است که رایحه برای یک عطر مانند اکسیژن برای نفس کشیدن است. به‌همین دلیل، بسیار اهمیت دارد که چه بویی را با رایحه عطرتان از خود به‌جای می‌گذارید. از طرفی، نحوه استفاده از عطر در پخش آن تاثیر بسزایی دارد. سوال اینجاست که چگونه عطر بزنیم تا رایحه ماندگار و پخش بوی بهتری داشته باشد؟ در این مطلب ۴ مورد مهم و تاثیرگذار را بررسی خواهیم کرد. پس از رایحه مناسب، نیاز است نحوه عطر زدن را نیز بدانیم. در این مطلب بررسی خواهیم کرد چگونه عطر بزنیم که ماندگار باشد.

مقدار عطر؛ استفاده از عطر باتوجه‌به رایحه و کیفیت

شاید تصور کنید هرچه حجم بیشتری از عطر استفاده کنید، میزان ماندگاری طولانی‌تر خواهد شد. متاسفانه تصورتان کاملا اشتباه است. استفاده از حجم زیاد عطر، دلنشینی رایحه آن را از بین می‌برد. همچنین ممکن است باعث ایجاد سردرد در اطرافیان شود.

برای مثال استفاده از حجم زیاد عطرهای غلیظ در محیط‌های بسته همچون محل کار جذابیت و دلنشینی رایحه عطر را تبدیل به حسی آزاردهنده می‌کند. از آن‌جایی که غلظت عطر عامل مهمی در تعیین قیمت خرید عطر اصل زنانه و مردانه است، پیشنهاد می‌کنیم از مقدار کم ادکلن‌های غلیظ فقط در مراسم خاص و مهم استفاده کنید.

باتوجه‌به این توضیحات در پاسخ به اینکه چگونه عطر بزنیم تا ماندگار باشد، بهتر است بگوییم مقدار دقیق استفاده از عطر، بستگی به کیفیت، نوع و رایحه آن دارد. در ادامه چند اقدام موثر در ماندگاری بوی عطر را پیشنهاد خواهیم کرد.

چگونه ادکلن بزنیم؟

فاصله مناسب برای عطر زدن را انتخاب کنید

در پاسخ به این سوال که چطور ادکلن بزنیم تا فضای اطرافمان را نیز معطر کند، باید گفت برای تأثیرگذاری بیشتر عطر، آن را در فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متری از بدن اسپری کنید. به این ترتیب، بخش بیشتری از سلول‌های پوست به رایحه عطر آغشته خواهند شد. اگر عطر را در فاصله نزدیک به پوست اسپری کنید، رایحه آن روی بخش کوچکی از پوست می‌نشیند و موجب به‌هم خوردن تعادل بوی عطر می‌شود. عطر‌های اصل نسبت به عطر‌های تقلبی رایحه بهتری دارند. حتی پس از گذشت زمان، نت‌های عطر به‌خوبی خود را نمایش می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه بودیسه شاپ، قیمت ادکلن مردانه اصل و زنانه اصل را مشاهده کرده و خرید خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

اسپری عطر به نقاط نبض‌دار؛ رازی برای پخش رایحه در فضا

اسپری کردن عطر در نقاط نبض‌دار و گرم، به انتشار بوی عطر کمک می‌کند. براین اساس، پاسخ به این سوال که «چگونه عطر بزنیم تا پخش بوی بهتری داشته باشد» ساده خواهد بود؛ عطر را به نواحی گرم و نقاط نبض‌دار اسپری کنید.

ماندگاری عطر بستگی به نوع آن دارد. برای مثال، ادکلن اونتوس زنانه که جزو ماندگارترین عطرهای زنانه است، روی انواع پوست بین ۷ تا ۱۰ ساعت باقی می‌ماند. در ادامه چند نقطه مناسب بدن برای عطر زدن را پیشنهاد خواهیم کرد:

  • پشت گوش
  • دور گردن
  • داخل آرنج
  • روی مچ دست
  • زیر سینه
  • پشت زانو
  • مچ‌پا
  • بین موها

در نقاطی از بدن که نبض دارند، حرارت و گرما به‌صورت مداوم وجود دارد؛ درنتیجه باعث پخش بوی بهتر عطر در اطرافتان خواهد شد.

چگونه ادکلن بزنیم؟

پس از استحمام؛ بهترین زمان استفاده از عطر

بهترین زمان مناسب برای عطر زدن، قبل از پوشیدن لباس است. در پاسخ به این سوال که برای یک قرار عاشقانه چگونه عطر بزنیم، پیشنهاد ما این است که پیش از پوشیدن لباس، یک عطر اغواکننده و جذاب را روی نقاط نبض‌دار بدن اسپری کنید. اگر قصد استفاده از ادکلن در محل کار را دارید، بهتر است پیش از حضور در دفتر کارتان، از عطرهایی با رایحه ملایم همچون مرکبات استفاده کنید؛ در غیراین‌صورت، استفاده از عطرهای تند ممکن است موجب سردرد و نارضایتی همکاران از رایحه عطر شود.

همچنین پس از حمام که منافذ پوست باز بوده و رطوبت کافی دارد، مناسب‌ترین زمان عطر زدن است. زیرا پوست‌های مرطوب، جذب بهتری در عطر دارند. اگر پوست خشکی دارید، از مقداری وازلین یا لوسیون مرطوب‌کننده استفاده کنید. دراین‌صورت، رایحه عطر مدت زمان بیشتری روی پوست باقی خواهد ماند.

عطر شخصی خودتان را بسازید؛ استفاده از چند عطر به‌طور همزمان

در ترکیب عطرهای دلخواه، نیازی نیست زیاده‌روی کنید. دو یا سه عطر به‌صورت همزمان ترکیب رایحه فوق‌العاده‌ای به‌دنبال خواهد داشت. با شناخت رایحه‌ها، پس از مدتی می‌توانید با چندین رایحه مختلف، ترکیب مخصوص خودتان را بسازید. همچنین درصورتی‌که ترکیب رایحه‌ها چندان موردپسندتان نبود، با یک دستمال مرطوب می‌توانید محل اسپری را پاک کنید.

با انتخاب عطر و ادکلن در بودیسه، مانند الماس در هر جمعی بدرخشید

احساس نابی که در استفاده از یک عطر اصیل و ماندگار تجربه می‌کنید، اعتمادبه‌نفس و جذابیت شما را چندین برابر خواهد کرد. در کنار مواردی که به ما می‌گوید چگونه عطر بزنیم تا ماندگاری بهتری داشته باشد، انتخاب یک عطر اورجینال نیز تاثیر مهمی در جذابیتمان خواهد داشت.

در این زمینه بودیسه‌شاپ، انواع عطر و ادکلن اورجینال از معروف‌ترین برندهای جهان را ارائه می‌دهد. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید برترین عطر زنانه و مردانه را براساس طبع، رایحه و برند انتخاب کنید و با عطرتان مانند الماس در هر جمعی بدرخشید. برای آشنایی بیشتر می‌توانید از سایت بودیسه به آدرس boodise.shop دیدن کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...