صعود تیم ملی فوتبال زنان ایران به دور بعد انتخابی المپیک/ هنرنمایی نگین زندی با دریبل دروازه بان+ فیلم


صعود تیم ملی فوتبال زنان ایران به دور بعد انتخابی المپیک/ هنرنمایی نگین زندی با دریبل دروازه بان+ فیلم

رکنا: تیم ملی فوتبال زنان ایران با یک برد و یک تساوی مقابل میانمار به مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار خود از انتخابی المپیک ۲۰۲۴ امروز (شنبه) به مصاف میانمار رفت و به تساوی 1-1 رسید. به این ترتیب ایران با پیروزی در بازی اول مقابل میانمار و تساوی در بازی دوم به مرحله دوم انتخابی المپیک صعود کرد. هر دو بازی در میانمار برگزار شد.

گفتنی است ابتدا قرار بود ایران، بنگلادش، میانمار و مالدیو در یک گروه به مصاف هم بروند اما دو تیم بنگلادش و مالدیو انصراف دادند.

مرحله دوم انتخابی المپیک با حضور 5 تیم ژاپن، چین، کره‌جنوبی، استرالیا و کره‌شمالی و 7 تیمی که از دور اول صعود کرده‌اند در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود تا در نهایت دو نماینده قاره آسیا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شوند.

تنها گل شاگردان مریم آزمون در بازی امروز در دقیقه ۱۳ توسط نگین زندی به ثمر رسید. او در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان میانمار قرار گرفت و با دریبل او گل اول بازی را برای ایران به ثمر رساند. گل تساوی بخش میانمار هم در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید.

ترکیب اصلی ایران در بازی امروز:

زهرا خواجوی، ‌ حدیث بساط‌شیر، ملیکا محمدی، ‌ فاطمه امینه برازجانی، سمانه چهکندی، بهناز طاهرخانی، زینب عباسپور، زهرا قنبری(کاپیتان)، نگین زندی، شبنم بهشت و افشانه چترنور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...