صعود تیم فوتبال زنان ایران به مرحله دوم انتخابی المپیک


صعود تیم فوتبال زنان ایران به مرحله دوم انتخابی المپیک

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی برابر میانمار مجوز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در قاره آسیا را کسب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال بانوان ایران امروز شنبه در دومین دیدار خود در مرحله نخست انتخابی المپیک پاریس به مصاف میانمار رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان رسید.

ایران در دقیقه ۱۴ این مسابقه با فرار زیبا و ضربه نگین زندی به گل رسید اما در نیمه دوم این میانمار بود که بازی هجومی تری به نمایش گذاشت و موفق شد کار را به تساوی بکشد.

هرچند میانمار تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل دوم انجام داد اما در نهایت مقاومت بازیکنان ایران باعث شد تا این بازی با نتیجه تساوی ۱ - ۱ به پایان برسد.

ایران در گروه B مرحله نخست انتخابی المپیک با میانمار، بنگلادش و مالدیو همگروه بود اما قبل از شروع مسابقات، بنگلادش و مالدیو از حضور در این رقابتها انصراف دادند.

به این ترتیب شاگردان مریم آزمون با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به میانمار رفتند تا به صورت رفت و برگشت به مصاف تنها حریف خود بروند.

ایران در بازی رفت برابر میانمار با یک گل پیروز شد و با تساوی ۱ - ۱ در بازی برگشت، به مرحله دوم انتخابی المپیک در قاره آسیا صعود کرد.

مرحله دوم با حضور ۱۲ تیم در آبان ماه برگزار می شود و ایران کار سخت تری در حضور تیم های مدعی چون ژاپن، چین، استرالیا و کره جنوبی خواهد داشت.

در پایان مرحله دوم، چهار تیم به مرحله سوم می رسند و در نهایت دو تیم برتر مجوز حضور در المپیک پاریس را کسب خواهند کرد.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت