بهترین عطرهای زنانه مناسب آغاز سال جدید (معرفی 6 عطر)


بهترین عطرهای زنانه مناسب آغاز سال جدید (معرفی 6 عطر)

سال جدید فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات و نو شدن است. عطر یکی از مواردی که روی بانوان تاثیرگذار است که رایحه خوش دارد. عطرها همچون زیورآلات نامرئی بوده که معرفی کننده شخصیت و سلیقه فرد هستند از این رو می‌بایست عطر زنانه خوشبو را انتخاب...

سال جدید فرصت خوبی برای ایجاد تغییرات و نو شدن است. عطر یکی از مواردی که روی بانوان تاثیرگذار است که رایحه خوش دارد. عطرها همچون زیورآلات نامرئی بوده که معرفی کننده شخصیت و سلیقه فرد هستند از این رو می‌بایست عطر زنانه خوشبو را انتخاب کرد تا با بویی خاص و به یاد ماندنی خود را به دیگران معرفی کرد. رایحه، گروه بویایی، ماندگاری و شدت پخش عطرها با یکدیگر متفاوت بوده که در ادامه به معرفی بهترین عطرهای زنانه پرداخته شده است.

بهترین عطرهای زنانه مناسب آغاز سال جدید (معرفی 6 عطر)

تام فورد لاست چری ( Tom Ford Lost Cherry)

یکی از بهترین عطر زنانه سال جدید لاست چری از برند تام فورد به معنای گیلاس گمشده است. لاست چری عطر فوق‌العاده خوشبو با گروه بویایی شرقی گلی است که در اسانس‌های اولیه رایحه گیلاس، بادام و آلبالو به مشام می‌رسد. رز و یاس اسانس میانی و دانه تونکا، چوب صندل سفید، خس خس، بلسان پرویی و سدر اسانس پایه هستند که انتخاب بانوان با سلیقه و شیک است.

طبع گرم و شیرین لاست چری محصول ایالات متحده که از سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شده است مناسب استفاده در تمام فصول به ویژه نیمه دوم سال بوده که ماندگاری و پراکندگی خوبی دارد. لاست چری مناسب مصارف رسمی و روزانه، طبع و رایحه خاصی دارد که بر روحیه بانوان تاثیر گذاشته و وی را بسیار با شخصیت، لاکچری و منحصر به فرد نشان می‌دهد.

گود گرل مشکی (Carolina Herrera Good Girl)

برند کارولینا هررا محصول ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ با معرفی گود گرل غوغا کرد. گود گرل عطر شرقی گلی با ظاهر کفش پاشنه بلند، بوی محشر و خاصی داشته که حس مرموز بودن به بانوان داده و دیگران را جذب رفتارهای دو گانه می‌نماید؛ دقیقا پیام “چقدر خوب است که بد و شر باشیم” را به گوش می‌رساند. ترکیب نوآورانه و سرمست کننده گود گرل حاوی رایحه‌های تلخ و طبع گرم بوده که برای مجالس رسمی و مهمانی‌های شبانه در فصول سرد سال و اوایل بهار مناسب است.

در نت اولیه گود گرل بادام و قهوه حس می‌شود که در نت میانی جای خود را به مریم، یاس و نرگس می‌دهد و در نهایت با رایحه لوبیای تونکا و غلاف کاکائو پایان می‌پذیرد. روایح به کار رفته در ساخت گود گرل به طور هوشمندانه کنار یکدیگر چیده شده‌اند تا ماندگاری و پراکندگی آن را به بالاترین حد ممکن برسانند و در دو سایز ۸۰ و ۱۰۰ میل به فروش می‌رسند که جزو بهترین عطرهای زنانه برای آغاز سال جدید به شمار می‌آید.

لالیک لامور (له آمور زنانه) Lalique L’Amour

یکی از بهترین عطرهای زنانه که با آن به حس عزت و سربلندی دست خواهید یافت له آمور است. L’Amour از برند لالیک فرانسه در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد که طبع خنک، ملایم و شیرین آن برای استفاده در آغاز سال جدید و در فصول گرم سال مناسب است. قیمت له آمور با توجه به ماندگاری و شدت پراکندگی بوی آن مناسب است که آن را به عطری ایده‌آل برای مصارف روزانه و کژوال تبدیل نموده است.

اسانس‌های له آمور از فرهنگ و هنر کشور ژاپن الهام گرفته شده است که در ابتدا ترنج، بهار نارنج و رز حس می‌شود. در نت میانی بوی گل‌های مریم، یاس و گاردنیای یاسمنی به مشام می‌رسد و در نهایت به نت پایه مشک، سدر و چوب صندل سفید ختم می‌شود به همین علت از پیر و جوان همه به چنین عطر شگفت انگیز زنانه‌ای علاقمند هستند.

بهترین عطرهای زنانه مناسب آغاز سال جدید (معرفی 6 عطر)

الین موگلر زنانه (آلین موگلر) Mugler Alien

عطر افسونگر آلین موگلر با طبع ملایم، گرم و رایحه گلی دلنواز خود به خاطر رنگ بدنه بنفش به عطر الین بنفش شهرت یافته است. موگلر الین بهترین عطر زنانه بوده که مورد توجه بانوان مستقل و با اعتماد به نفس قرار گرفته است که فرد را از دیگران متمایز می‌سازد. در نت اولیه بوی گل یاس به مشام می‌رسد که سپس رایحه نت‌های چوبی احساس می‌شود. در نت پایه بوی کهربا حس می‌شود که از شاهکارهای برند تیری موگلر فرانسه است.

رایحه‌های گلی عطر آلین موگلر مناسب استفاده در مجالس رسمی بوده که ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد. سایز عطر نام برده شده ۹۰ میل بوده که در آغاز سال جدید می‌توان از آن به عنوان یک عطر فوق العاده دوست داشتنی استفاده کرد تا حس زیبای شادی و آرامش را احساس کرد.

ویکتوریا سکرت نویر تیس (Victoria Secret Noir Tease)

رایحه عطر ویکتوریا سکرت نویر تیس بسیار معتدل، شیرین و کاملاً زنانه است. این عطر زنانه خوشبو از عصاره میوه‌ها و گل‌های مختلفی به وجود آمده است. در ابتدا که ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس را بو می‌کنید رایحه گلابی، سیب سرخ، نارنگی ماندارین، سرخالو به مشامتان می‌رسد. رایحه میانی این عطر شیک زنانه شامل گل‌های فریزیا، گل نخود، ماگنولیا، یاس، گاردنیای یاسمنی است. در پایان نیز ترکیبی از وانیل، پرالین، چوب صندل سفید، لوبان، مشک، کهربا است که شما را جادوی خود می‌کند.

مشاهده ویژگی و قیمت عطر نویر تیس

بهترین عطرهای زنانه مناسب آغاز سال جدید (معرفی 6 عطر)

مارک جاکوبز دکادنس (Marc Jacobs Decadence)

یکی از انواع بهترین عطر زنانه که با طراحی بسیار زیبای خود مردان را جذب ظاهر فریبنده بانوان می‌کند، مارک جاکوبز دکانس (دکندس) نام دارد. دکانس در سال ۲۰۱۵ توسط کشور ایالات متحده به دنیا معرفی شد که با طبع گرم و شیرین بهترین گزینه برای مجالس و مراسم‌های رسمی، قرارهای عاشقانه و جلسات اداری است. گروه بویایی شرقی گلی با اسانس اولیه آلو، زنبق و زعفران آغاز می‌شود. رز، ریشه زنبق و یاس اسانس میانی را شکل داده و در نهایت با اسانس‌های کهربا، خس خس، پاپیروس و عنبر سائل پایان می‌یابد.

ماندگاری بسیار خوب و پراکندگی قابل قبول عطر مارک جاکوبز دکانس برای بانوان جوان و میانسال جذاب بوده که سرشت متفاوت و زیبایی را نشان می‌دهد و در موقعیت‌های مختلف اعم از مهمانی‌های رسمی، قرارهای دوستانه، جلسات اداری، دانشگاه و … به خصوص هنگامی که هوا کمی سرد است می‌توان از آن استفاده کرد؛ بنابراین انتخابی ایده‌آل برای آغاز سال جدید است.

انتخاب عطر زنانه

انتخاب بهترین عطر زنانه وابسته به سلیقه است از این رو نمی‌توان یک نسخه کلی پیچید. عموما گفته می‌شود عطرهای خنک و ترش برای فصول گرم، عطرهای گرم و تلخ برای فصول سرد سال و رایحه‌های ملایم و شیرین بررای عطرهای تمام فصل سال مناسب هستند. روی پوست‌های چرب عطر ماندگاری بهتری دارد به همین دلیل بهتر است قبل از اسپری کردن عطر، پوست را با لوسیون‌های بی بو چرب کرد.

بودجه نیز در انتخاب بهترین عطرهای زنانه تاثیرگذار است. با هر بودجه‌ای می‌توان عطر تهیه کرد اما بهتر است قبل از خرید عطر حجم، ماندگاری و پراکندگی آن را هم در نظر گرفت تا بتوان نوع ایده‌‌آل آن را تهیه کرد. با عطرهای معرفی شده در سال جدید از خود بو و رایحه‌ای خوب به جای بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس