گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان در راه بارسا+ عکس


گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان در راه بارسا+ عکس

رکنا: آدا هگربرگ، ستاره نروژی، در آستانه پیوستن به باشگاه بارسلونا با گرانقیمت‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال زنان و بالاترین دستمزد پرداختی است.

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، بارسلونا در تلاش است تا یکی از کامل‌ترین تیم‌های ممکن را در عرصه فوتبال زنان تشکیل دهد و هدف اصلی آنها جذب هگربرگ است.

این مهاجم المپیک لیون اولین بازیکنی بود که در سال 2018 موفق به کسب جایزه توپ طلا شد و در حال حاضر با این باشگاه فرانسوی قرارداد دارد، بنابراین خرید او بسیار دشوار خواهد بود.

بارسلونا امیدوار است که بتواند او را در تابستان پیش‌رو جذب کند و اولویت آنها انجام این کار پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی است.

این بازیکن 27 ساله است و در نهمین فصل حضورش در لیون به سر می‌برد. او در طول این مدت 198 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و 212 گل نیز به ثمر رسانده است. او یکی از کامل‌ترین بازیکنان شماره 9 روی زمین به حساب می‌آید.

گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال زنان در راه بارسا+ عکس

اولین مذاکرات بین دو باشگاه پس از فینال لیگ قهرمانان سال گذشته برگزار شد. بارسلونا پیشنهاد خوبی را به این بازیکن و لیون ارائه کرده و آماده است با توجه به این که او تا سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد، دستمزد او را بیشتر از 420 هزار یورو کند و این بازیکن را با مبلغی بیشتر از 400 هزار یورو که سال گذشته برای خرید کی‌را والش به منچسترسیتی پرداخت کرد به خدمت بگیرد.

خوان لاپورتا اکتبر سال گذشته در مراسم توپ طلا با این بازیکن دیدار کرد. حذف لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی شانس بارسا برای جذب او را افزایش داد و با توجه به این که او مدتی طولانی در لیون حاضر بوده، شاید حالا فرصت را برای پایان این دوره و آغاز تجربه‌ای جدید محتمل بداند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش