کاشت ناخن سه بعدی و انواع آن


کاشت ناخن سه بعدی و انواع آن

یکی از مهمترین ابعاد زیبایی در بانوان، ناخن های آنهاست که میتوان طرح های متفاوتی برای زیباتر دیده شدن آنها انتخاب نمود. ممکن است بخواهید ناخن های خود را تقویت کنید و یا مانیکور ناخن انجام دهید. کاشت ناخن سه بعدی نیز راهیست برای تزیین...

یکی از مهمترین ابعاد زیبایی در بانوان، ناخن های آنهاست که میتوان طرح های متفاوتی برای زیباتر دیده شدن آنها انتخاب نمود. ممکن است بخواهید ناخن های خود را تقویت کنید و یا مانیکور ناخن انجام دهید. کاشت ناخن سه بعدی نیز راهیست برای تزیین ناخن ها که امروزه از طرف خانم ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

کاشت ناخن سه بعدی و انواع آن

تکنولوژی سه بعدی از قبیل فیلم ها، نقاشی ها و انیمیشن های سه بعدی همواره در حال افزایش است و این روند حتی بر روی کاشت ناخن نیز تاثیر گذاشته است. شاید غیرقابل باور باشد که طراحی ناخن سه بعدی یکی از راههای جالب برای زیبایی دستان شما در موقعیت های خاص است. در طراحی های سه بعدی معمولا از تزئیناتی نظیر انواع جواهرات، بدلیجات، گلبرگ‌ ها، گل‌ ها، مروارید ها، کمان‌ ها، قلب‌ ها و … استفاده می شود.
این نوع از طراحی ناخن، جلوه ناخن های شما را بیشتر نموده آنها را چشمگیر تر مینمایند. کاشت ناخن عمدتا به وسیله ناخن های اکریلیک انجام می شود، اما در صورتی که که این کار دلخواه شما نباشد، می توان این کار را روی ناخن های طبیعی نیز ایجاد کرد. ما سعی بر این داشته ایم که نمونه هایی از طراحی ناخن های سه بعدی را برای ایده گرفتن شما ارائه دهیم. اگر علاقمند به طراحی های خیره کننده و خلاقانه برای کاشت ناخن هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی ناخن سه بعدی با گل

طراحی ناخن با گل از نمونه های زیبا، ساده و شیک میان طراحی ها است. این سبک از طراحی ناخن مناسب برای تمام فصول سال است. گلها به دلیل ظاهر طبیعی که دارند، جلوه ی جالب و قابل توجهی ایجاد کرده و توجه افراد را به زیبایی و رنگارنگی خود جلب می کنند. کاشت ناخن سه بعدی با گل یکی از راههاییست که یک خانم برای زیباتر شدن ناخن های خود انتخاب میکند.

طراحی ناخن سه بعدی به وسیله جواهرات، کریستال ها و بدلیجات

به نظرتان ممکن است که با استفاده از چند سنگ قیمتی زیبا به ناخن های تان ظاهر آنها را درخشان و زیبا سازید؟ طراحی ناخن سه بعدی به وسیله بدلیجات، نگین‌ها، مرواریدها و …، کمک میکند تا ناخن های شما درخشان تر و زیباتر شوند. نگین ناخن نیز تاثیر بسیاری بر جذاب نمودن دستان شما دارد. سنگ های قیمتی، مروارید و جواهراتی که برای تزئین ناخن مورد استفاده قرار میگیرند در انواع رنگ ها، شکل ها و اندازه ها موجود میباشند. شما میتوانید هر کدام از این موارد را که مورد علاقه تان است انتخاب نموده و کار را به یک ناخن کار با تجربه بسپارید.

طراحی ناخن سه بعدی به شکل توری

کاشت ناخن سه بعدی و انواع آن

توری یکی از عناصر طراحی کلاسیک برای هر طراحی بصری در مد مدرن میباشد، همانند طراحی ناخن، لباس عروس و … . طراحی ناخن با استفاده از توری نیز این روزها بسیار پرطرفدار شده و عده زیادی از بانوان را مجذوب الگوهای پارچه ای خود نموده است. طراحی های سه بعدی توری ناخن ها را شیک تر و منحصر به فرد تر می سازد. با مشاهده عکس های این نوع از طراحی ناخن میتوانید برای مانیکور بعدی خود در آرایشگاه و سالن زیبایی الهام بگیرید.

طراحی ناخن با پولک

این نوع از کاشت ناخن از پولک الهام گرفته و بسیار ساده و رنگارنگ میباشد که در صورت تمایل می‌توانید از پولک‌های تک رنگ نقره‌ ای و یا طلایی استفاده نمائید.

طراحی ناخن سه بعدی برای تعطیلات عید

اگر در حال و هوای تعطیلات عید هستید میتوانید از این کاشت ناخن سه بعدی برای تزئین ناخن های خود استفاده کنید و به پیشواز فصل بهار بروید. طراحی ناخن برای تعطیلات می تواند با رنگهای قرمز، سفید و سبز انجام شود. از دیگر مواردی که برای طراحی عید مناسب میباشد، میتوان به سبزه، شکوفه و گل و … اشاره نمود که همگی از عناصر عید به شمار میروند.

طراحی ناخن سه بعدی طلایی

کاشت ناخن سه بعدی و انواع آن

طراحی ناخن سه بعدی طلایی نمونه ای از مانیکور است که بسیار پر زرق و برق میباشد. اگر طرفدار این مدل از طراحی هستید سعی کنید از تزئینات سه بعدی نظیر گل میخ یا الماس استفاده نمائید.

طراحی ناخن سه بعدی براق

طراحی ناخن مات مدلی بسیار دوست داشتنی است، اما در برخی مواقع احساس میکنید که نیاز به درخشش دارید. در این مواقع است که ناخن های براق مورد توجه قرار میگیرند. برای درخشندگی بیشتر، بهتر است یک لاک دریایی زیبا با چند الماس را امتحان کنید.

طراحی ناخن سه بعدی جواهری

اگر به دنبال ظرافت در طراحی ناخن نیستید، راحت تر میتوانید به سراغ چیزهایی بروید که دوستشان دارید. از انواع جواهرات گرفته تا زنجیرها، هیچ محدودیتی برای عناصر سه بعدی که می توانید به ناخن های خود بچسبانید وجود ندارد، بنابراین خلاق باشید و آزادانه آنچه را که مورد علاقه تان است، انتخاب کنید.

کاشت ناخن سه بعدی چه مدت ماندگاری و دوام دارد؟

مراقبت زیادی لازم است تا از شکستن آثار طراحی های سه بعدی روی ناخن ها جلوگیری شود. عناصر سه بعدی را می‌توان روی ناخن‌ های طبیعی نیز اعمال کرد، اما اغلب برای ناخن های اکریلیک‌ و کاشت مناسب‌ تر هستند، زیرا ناخن‌ های کاشت شده دارای استحکام بیشتر و قوی‌ تر از ناخن های طبیعی هستند و فضای بیشتری را تزئینات ناخن فراهم می‌کنند. برای ناخن کارانی که می‌خواهند کار طراحی ناخن انجام دهند، کار کردن روی ناخن‌ های مصنوعی بسیار راحت‌ تر از ناخن‌ های طبیعی می باشد.

انجام کاشت ناخن در منزل بهتر است یا سالن زیبایی؟

برای طراحی های سه بعدی ناخن میتوان به آرایشگاه و سالن زیبایی حرفه‌ای ناخن مراجعه نمود و یا این کار را در خانه امتحان کرد. انجام کار در سالن های زیبایی معمولاً هزینه بیشتری نسبت به مانیکور معمولی دارد و بسته به نوع سالن این هزینه متغیر خواهد بود. هزینه کاشت و طراحی در منزل نیز بر اساس هزینه قالب های انتخابی، مواد اکریلیک و سایر لوازم ناخن تفاوت بسیاری دارد.
افرادی که می خواهند کار کاشت و طراحی ناخن را خودشان امتحان کنند نیز میتوانند از آموزش ها و طراحی های ناخن که به صورت آنلاین در دسترس است استفاده نمایند.

کلام آخر

طراحی های سه بعدی ناخن در حال حاضر یک روند بزرگ و پر طرفدار به شمار می آید. پیش از انجام کاشت ناخن مطمئن شوید که کار را به یک تکنسین ناخن معتبر میسپارید تا نتیجه دلخواه را بگیرید. جهت یافتن بهترین سالن های زیبایی کاشت و طراحی ناخن می توانید به سایت ایران جابینو به آدرس iranjobino.com مراجعه نمایید. ایران جابینو بانک اطلاعات مشاغل می باشد و لیستی از بهترین سالن های زیبایی به همراه نمونه کارها، در اختیار کاربران قرار می دهد.
کاشت ناخن از موارد تاثیرگذار بر زیبایی دستان است، بنابراین پیشنهاد میکنیم که آن را امتحان نمائید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل و سلامت ناخن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...