طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای در سی ام اس ایران


طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای در سی ام اس ایران

طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت خبری و سی ام اس ایران را امروز توضیح می دهیم. طراحی سایت حرفه ای صرف نظر از زمانی که سایت خود را ایجاد کرده اید، این شش نکته به بهبود طراحی وب سایت شما و افزایش جذابیت بصری آن کمک می کند. سرعت صفحه...

طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت خبری و سی ام اس ایران را امروز توضیح می دهیم.

طراحی سایت حرفه ای

صرف نظر از زمانی که سایت خود را ایجاد کرده اید، این شش نکته به بهبود طراحی وب سایت شما و افزایش جذابیت بصری آن کمک می کند.

طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای در سی ام اس ایران

سرعت صفحه را بهینه کنید

هیچ‌کس نمی‌خواهد منتظر باشد تا یک وب‌سایت بارگذاری شود. هنگامی که یک صفحه وب صبر کسی را آزمایش می کند، آنها تمایل به ترک یا “جهش” دارند. وقتی نوبت به زمان بارگذاری می شود، هر ثانیه اهمیت دارد. یک مطالعه نشان می‌دهد که صفحاتی که در عرض ۱ ثانیه بارگیری می‌شوند، میانگین نرخ پرش ۹ درصدی دارند، در حالی که اگر زمان بارگذاری صفحه به ۵ ثانیه برسد، نرخ پرش به ۳۸ درصد می‌رسد.

سرعت بارگذاری وب سایت خود را با استفاده از ابزارهای PageSpeed گوگل تعیین کنید. این منبع رایگان توصیه هایی در مورد چگونگی کاهش زمان بارگذاری در چندین دستگاه ارائه می دهد.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ یکی از دلایل اصلی عملکرد ضعیف صفحه، حجم بالای فایل است. برای بهبود سرعت بارگذاری، تمام تصاویر را با استفاده از ابزارهای آنلاین مانند Kraken، JPEG Optimizer و ImageRecycle قبل از آپلود در یک صفحه وب فشرده کنید و در نظر بگیرید که ویدیوهای پس زمینه را جایگزین GIF کنید. همچنین می توانید به تصاویر WebP بروید و تصاویر را به طور پیش فرض روی لود تنبل تنظیم کنید.

شامل فراخوان برای اقدام

اگر می خواهید بازدیدکنندگان وب سایت در سایت شما اقدامی انجام دهند، آنها را ترغیب کنید که این کار را با استفاده از یک فراخوان (call to action) انجام دهند. فراخوان به اقدامات مشتریان بالقوه را ترغیب می کند تا با یک عنصر خاص در یک وب سایت به گونه ای تعامل کنند که به نفع برند شما باشد.

به عنوان مثال، یک سایت تجارت الکترونیک ممکن است دکمه «اکنون خرید» را با رنگ روشن و فونت پررنگ در زیر محصولات برای فروش داشته باشد.

سایر فراخوان‌های متداول عبارتند از:

یک دکمه “ثبت نام” برای اشتراک در یک پلت فرم آنلاین برای عضویت یا لیست ایمیل.

دکمه «اکنون خرید کنید» یا «قبل از پایان پیشنهاد خرید کنید» برای برجسته کردن تخفیف یا فروش فصلی.

یک دکمه «ارسال فرم» در صفحه تماس برای تشویق بازدیدکنندگان سایت به ارائه اطلاعات شخصی تا بتوانید اخبار، پیشنهادات و به‌روزرسانی‌ها را دنبال کنید.

طراحی سایت خبری

از یک طراحی ثابت استفاده کنید

با ثابت نگه داشتن طراحی، مرور وب سایت خود را برای بازدیدکنندگان آسان تر کنید. برای سازگاری، همه چیز باید با هماهنگی کار کند – طراحی دکمه‌ها، پیوندها، ترکیب رنگ‌ها، تایپوگرافی، انیمیشن‌ها و سایر عناصر باید منسجم و مکمل یکدیگر باشند. یک موضوع را دنبال کنید و یک سازمان اساسی برای کل وب سایت حفظ کنید – هر صفحه ممکن است متفاوت باشد، اما باید به عنوان بخشی از همان سایت برای بازدیدکنندگان قابل تشخیص باشد.

طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای در سی ام اس ایران

تصاویر یا ویدیوهای مرتبط را اضافه کنید

برای بهبود وب‌سایت خود، عکس‌های باکیفیتی را پیدا کنید که نشان‌دهنده برند شما و محصول آن باشد. وب‌سایت‌هایی مانند Unsplash و Pexels تصاویر رایگان و با وضوح بالا را ارائه می‌دهند که می‌توانید دانلود کنید و در وب‌سایت خود استفاده کنید.

هنگامی که محتوا را در اختیار دارید، عاقلانه از آن استفاده کنید. اگر سایت شما در درجه اول دارای متن است، از عکس ها و فیلم ها برای شکستن بلوک های سنگین و ایجاد تنوع در طراحی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که برای کاهش زمان بارگذاری وب سایت خود، فایل های حجیم را فشرده کنید.

سی ام اس ایران

در مورد تخصص آنها بپرسید

هنگام جستجوی بهترین آژانس طراحی وب سایت، باید دانش طراح را در مورد حرفه خود درک کنید. به عنوان مثال، استراتژی آنها هنگام ایجاد وب سایت های جدید چیست؟ آیا آنها تجربه بیشتری در به روز رسانی وب سایت های موجود دارند؟

اطمینان حاصل کنید که طراح منابع و تکنیک های لازم برای طراحی وب سایت شما را دارد.

اگر آنها نمی توانند روند خود را توضیح دهند، ممکن است بخواهید به جستجو در بین شرکت های طراحی ادامه دهید.

شما باید یک طراح وب پیدا کنید که بسیار ماهر باشد. مطمئن شوید که از گرایش‌های طراحی لیبل سفید نیز استفاده می‌کنند. در غیر این صورت، طراح می تواند تأثیر منفی بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) شما بگذارد.

یک طراح وب با تخصص مناسب وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود می بخشد. این در نهایت از دیگر تلاش های بازاریابی شما حمایت می کند. وب سایت شما در صورت عدم بهبود مستمر از آخرین روندهای طراحی عقب خواهد ماند. یافتن بهترین آژانس طراحی سایت برای شرکت شما به شما کمک می کند تا به موفقیت کامل آنلاین برسید.

طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای در سی ام اس ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت cms-iran.com مراجعه نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403