نارضایتی و شکایت کاربران از آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10 


نارضایتی و شکایت کاربران از آخرین به‌روزرسانی ویندوز 10 

به‌روزرسانی اخیر مایکروسافت به منظور رفع اشتباه چاپگر‌های برچسب‌گذاری شده توسط ویندوز بود، اما به نظر می‌رسد مشکلات جدیدی را ایجاد کرده است.

به نظر می‌رسد که ویندوز ۱۰ از ایده چاپ فیزیکی متنفر است؛ کاربران گزارش داده‌اند که آخرین به‌روزرسانی خودکار ویندوز ۱۰ برند‌های چاپگر خاصی را از بین برده است، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که این به‌روزرسانی باعث ایجاد مشکلات بیشتر در مورد آیکون‌های دسکتاپ پاسخگو یا مشکلات File Explorer، نوار وظیفه و Task Manager شده است.

WindowsLatest برای اولین بار لیست بلندبالایی از کاربران Reddit را مشاهده کرد که گفتند به‌روزرسانی KB ۵۰۲۵۲۲۱ که بیش از یک هفته پیش منتشر شد با اسکنر اسناد چاپگر آن‌ها تداخل داشت.

صفحه KB ۵۰۲۵۲۲۱ در حال حاضر هیچ یک از مشکلاتی که کاربران به به‌روزرسانی نسبت می‌دهند را نشان نمی‌دهد. این به‌روزسانی قرار بود که ویندوز را که به اشتباه چاپگر‌های USB را به عنوان دستگاه‌های چند رسانه‌ای برچسب گذاری کرده بود، برطرف کند، اما به نظر می‌رسد که باعث ایجاد مشکلات بیشتر در برخی از مارک‌های دیگر شده است.

کاربران در تالار‌های گفت‌وگوی خود ویندوز ذکر کردند که تا زمانی که آخرین به‌روزرسانی‌ها در رایانه شخصی آن‌ها فعال باشد، چاپگر در دستگاه‌های متصل نشان داده نمی‌شود. چاپگر Brother تا زمانی که رایانه آن‌ها به‌روزرسانی را به‌طور خودکار نصب نمی‌کرد، کار می‌کرد، اگرچه آن‌ها اعلام کردند که با حذف کامل و بارگیری مجدد درایور‌های چاپگر موفق به کار کردن آن شدند.

این یک فرآیند وقت گیر و کمتر ایده آل است، اگرچه ممکن است بهتر از حذف آخرین بروزرسانی ویندوز باشد، زیرا با این کار آخرین به روز رسانی امنیتی نیز بی فایده خواهد بود.

به غیر از چاپگرها، برخی از کاربران نیز مشکلاتی را در نصب به‌روزرسانی گزارش کرده‌اند. WindowsCentral همچنین اشاره کرد که این به روز رسانی دارای برخی گزارش‌های اضافی از مشکلات برنامه Windows Security، آیکون‌های دسکتاپ پاسخگو نبوده و مشکلات File Explorer است.

در سال ۲۰۲۱، کاربران گزارش دادند که ویندوز ۱۰ هنگام ارسال فرمان به چاپگر‌های خاص توسط مارک‌هایی مانند Kyocera، Ricoh و Zebra از کار می‌افتد. زمانی که ویندوز تشخیص دهد که درایور‌های سخت افزاری ناسازگاری نصب شده است، کد «CRITICAL CIRESS DIED» ظاهر می‌شود.

این مشکلات چاپگر مدرن به نظر نامرتبط هستند و مشکل بسیار کمتری دارند. امیدواریم که مایکروسافت بتواند اطلاعات بیشتری در مورد مشکل و اینکه آیا به زودی راه حلی ارائه می‌شود، ارائه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم