(عکس) این کیبورد شیشه‌ای FULL HD است!


(عکس) این کیبورد شیشه‌ای FULL HD است!

کیبورد Flux موفق شد سرمایه‌ی موردنیاز خود را از طریق کیک‌استارترز به‌دست آورد، اما تا ژانویه‌ی ۲۰۲۴ دردسترس قرار نخواهد گرفت.

Flux صفحه‌کلید جدیدی است که ترکیب جذابی از نمایشگر لمسی و سوئیچ‌های مکانیکی سنتی را ارائه می‌دهد. این محصول بودجه‌ی موردنیاز خود را ازطریق کمپین کیک‌استارترز به‌دست آورده و اساساً از نمایشگر IPS با وضوح Full HD و مجموعه‌ای از کلیدهای Maglev (کلیدهای مغناطیسی شناور) ساخته شده است.

کیبورد Flux به کاربران اجازه می‌دهد نوع نمایش کلیدها را برای هر نرم‌افزار یا سناریوی کاری خاص، سفارشی‌سازی کنند. علاوه‌براین، روکش صفحه‌کلید می‌تواند کلیدهای لمسی یا خطی دراختیار شما قرار دهد، همچنین فضایی برای حداکثر چهار ماژول اضافه در بالای ردیف کلیدهای F دارد.

Flux روی یک نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ساخته شده است که حداکثر روشنایی آن به ۳۰۰ نیت می‌رسد و از ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. این کیبورد لمسی با فرکانس ۶۰ هرتز کار می‌کند و ابعادی معادل ۳۲۰ در ۱۹۳ در ۲۲ میلی‌متر دارد.

از آنجا که سطح زیرین Flux یک نمایشگر کامل است، قابلیت‌های سفارشی‌سازی بسیار زیادی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توان از طریق این پنل، انواع کاراکترها و زبان‌ها را روی کلیدها نمایش داد. علاوه‌براین کاربران قادر خواهند بود از نمایشگر Flux برای نشان دادن آیکون‌ها، ایموجی‌ها و موارد دیگر استفاده کنند.

کلیدهای فیزیکی بخش مهمی از Flux را تشکیل می‌دهند. گفتنی است این محصول از پردازنده‌ی داخلی چهارهسته‌ای بهره می‌برد و بنابراین سفارشی‌سازی‌ها و عملکردهای مختلف آن به‌طور کاملاً مستقل انجام می‌شود و نیازی به استفاده از قدرت پردازشی کامپیوتر یا موبایل ندارد. این محصول همچنین از ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد که برای نگه‌داری تنظیمات، ماکروها، میان‌برهای سفارشی، طرح‌بندی‌ها و غیره استفاده می‌شود.

(عکس) این کیبورد شیشه‌ای FULL HD است!

کیبورد Flux ارگونومی خاصی دارد و از کلیدهای Maglev استفاده می‌کند. شما می‌توانید از پوشش لمسی و خطی روی کلیدهای این محصول استفاده و هرکدام را مطابق نیازتان سفارشی‌سازی کنید. کلیدهای فیزیکی این محصول ۹۷ درصد شفافیت دارند و بنابراین هیچ مانعی برای مشاهده‌ی جلوه‌های بصری نمایشگر زیرین آن ایجاد نمی‌کنند.

به گزارش TomsHardware، می‌توان از ناحیه‌ی بالای Flux برای نمایش ماژول‌های مختلف بهره گرفت. تا کنون سه ماژول فیزیکی برای این محصول در نظر گرفته شده است که یکی از آن‌ها، ابزار چرخانی دردسترس کاربر قرار می‌دهد و می‌توان با آن صدا یا نور دستگاه را تنظیم کرد. ماژول دوم نیز سه تنظیم فیزیکی برای کنترل سریع متغیرها دارد. گفتنی است ماژول‌ها و فریم‌های کلیدهای این کیبورد قابل‌تعویض هستند.

طراحان صفحه‌کلید Flux امیدوارند در آینده گزینه‌های پوششی بیشتری برای آن معرفی کنند. ماژول‌های فیزیکی جدید نیز برای بخش بالایی این محصول در حال توسعه هستند که یکی از آن‌ها احتمالاً پد عددی خواهد بود.

اگر برای خرید Flux هیجان‌زده هستید بهتر است کمی صبر کنید؛ زیرا این محصول تا ژانویه‌ی ۲۰۲۴ دردسترس مشتریان قرار نخواهد گرفت. علاوه‌براین امکان دارد فروش این کیبورد نسبت‌ به زمان تعیین‌شده باز هم به‌تعویض انداخته شود. قیمت ‌Flux پس‌ از عرضه به بازار ۴۵۰ دلار خواهد بود که با توجه به امکانات آن کمی زیاد به‌نظر می‌رسد.

منبع: زومیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی