عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !


عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !

تصاویری دیدنی از قدبلندترین دختر جهان منتشر شده است.

دختر ۲۶ ساله ترکیه ای با کسب دو رکورد به عنوان بلندقدترین زن زنده جهان شناخته می شود. وی در اکتبر ۲۰۲۱ نامش به عنوان بلندقدترین زن زنده جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد.

این دختر به دلیل سندرم ویور رشد سریعی داشته است. این بیماری باعث رشد بیش از حد افراد می شود. گلگی در رابطه با بیماری خود می گوید: خوشحالم که می توانم در مورد سندرم ویور و اسکولیوز آگاهی و اطلاع رسانی کنم. او گفت: تفاوت ها آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیستند و می توانند موفقیت های غیرمنتظره ای را برای شما به ارمغان بیاورند.

رومیسا گلگی علاوه بر رکورد قد بلندترین زن جهان، دو رکورد دیگر را نیز در گینس به ثبت رسانده است که شامل بلندترین انگشت زن زنده با ۱۱ سانتی متر و بلندترین کمر زن زنده با ۶۰ سانتی متر می شود.

بلند قدترین مرد زنده دنیا نیز با قد ۲۵۱ سانتی متر اهل ترکیه است. بر اساس این آمار رکورد قد بلندترین زن و مرد زنده دنیا در دست ترکیه است. گینس می گوید که قد بلندترین زن و مرد جهان از یک کشور “یک اتفاق نادر” است.

عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !عکس عجیب 4 دختر قدبلند جهان ! / کدام جذابترند !

منبع: فانیگما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس‌های جالب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403