آبمیوه‌ای که چندین برابر قوی‌تر از شربت سرفه است


آبمیوه‌ای که چندین برابر قوی‌تر از شربت سرفه است

آناناس یک میوه بسیار پرخاصیت با ارزش غذایی بالا است و آب آناناس هم سرشار از آنتی اکسیدان می‌باشد، آب آناناس برای سلامت بدن هم بسیار مفید است و به درمان برخی بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند.

آناناس‌ها میوه‌های مشهور نواحی استوایی هستند. این یک حقیقت کمتر شناخته شده‌ای است که آناناس دومین میوه محبوب استوایی است. آناناس متنوع‌ترین میوه‌ای است که می‌توان آن را پخت، به صورت نارس خورد یا اینکه آن را به میوه‌های دیگر افزود یا از آن آبمیوه گرفت. این میوه همچنین کاربردهایی برای هنر دارد، همچنان که برگ‌های آناناس برای درست کردن چندین نوع هنر استفاده می‌شود.

خواص و فواید مهم پنهان در آب آناناس

سرشار از آنتی اکسیدان

آب آناناس حاوی آنتی اکسیدان فراوانی است به علت از بین بردن رادیکال‌های آزاد سبب جلوگیری از پیری و سرطان می‌شود. رادیکال‌های آزاد به سلول‌ها حمله می‌کنند و موجب تخریب بیرونی سلول‌ها یا تخریب DNA داخل سلول می‌شوند به همین علت افراد زیادی به سرطان مبتلا می‌شوند.

حاوی مواد مغذی

ویتامین C موجود در آناناس به تقویت سیستم ایمنی و کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و عفونت‌ها کمک می‌کند. آناناس حاوی ویتامین ۱ B است که این ویتامین ، قند را به انرژی تبدیل می‌کند و مصرف آن سبب می‌شود انرژی بیشتری در طی روز داشته باشید. آب آناناس منیزیم و کلسیم (مفید برای استخوان‌ها) زیادی دارند که هر کدام در بدن نقش اساسی دارند.

منبع: ایسکانیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس