گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد


گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد بهتر است در روز و ماه تولدتان از این گل هایی که در ادامه به شما معرفی می گردد بیشتر استفاده کنید و در منزل یا محل کار خود به همراه داشته باشید. عطر گل ها و گیاهان رنگارنگ دارای فواید زیادی برای...

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

بهتر است در روز و ماه تولدتان از این گل هایی که در ادامه به شما معرفی می گردد بیشتر استفاده کنید و در منزل یا محل کار خود به همراه داشته باشید. عطر گل ها و گیاهان رنگارنگ دارای فواید زیادی برای سلامت بدن میباشند. بعضی تحقیقات نشان داده اند افرادی کـه در دسترس عطر گل ها قراردارند 17 درصد زودتر از دیگران وظایف شان را انجام می دهند. خرید این گل ها خانه شـما را زیبا می کند و لبخند را بر لبان شـما می نشاند. دراین قسمت از سایت تفریحی فراناز برای شـما همراهان عزیز لیستی از گل های‌ مربوط بـه ماه تولدتان را منتشر کرده ایم.

بهترین گل برای علامت تولد شما

یک دسته گل بزرگ از گل های‌ رنگارنگ و تازه تراشیده می‌تواند معجزه کند تا خانه شـما را درخشان کند. اما آن ها همچنین می‌توانند تأثیر زیادی بر خلق و خوی شـما داشته باشند و بـه شـما کمک کنند احساس شادی و آرامش بیشتری داشته باشید.

فرقی نمی‌کند با طالع بینی آشنا باشید یا نه، شاید برایتان جالب باشد کـه بدانید هر علامت زودیاک با گلی مرتبط اسـت کـه گفته می شود با انرژی کیهانی فرد هماهنگ اسـت. ما اخیراً با ستاره شناس حرفه ای در مورد این کـه کدام شکوفه ها با شخصیت شـما مطابقت دارند صحبت کردیم. برای یادگیری بهترین گل برای علامت زودیاک بـه ادامه این پست بروید.

فروردین: لاله

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

بـه عنوان نشانه ای کـه سال نو نجومی را آغاز می کند، هر جا کـه می‌روید، هوای تازه را وارد می کنید، فروردین! انرژی شـما مسری اسـت و اعتماد بـه نفس جسورانه خودرا بـه دیگران تلقین می کنید. زمانی کـه گام بر می دارید، نادیده گرفتن جاه طلبی و رانندگی سخت اسـت، بـه همین دلیل اسـت کـه لاله دلیر و زنده بهترین بازی گل برای شماست.

فروردین نخستین علامت زودیاک اسـت و لاله‌ها نمایانگر آغازی جدید هستند. انها در ابتدای بهار شکوفا می شوند کـه تحت علامت فروردین قرار میگیرد. این گل‌ها بزرگ، خودنمایی و رنگ‌های‌ روشن هستند – انعکاس کاملی از انرژی مغرور شـما، فروردین.

اردیبهشت: گل روباهی

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

اردیبهشت ذاتاً احساسی و خاکی نشانه ای اسـت کـه بیشترین هماهنگی رابا هنر، خلاقیت و تجمل دارد. دوست دارید کارها را آهسته پیش ببرید و اجازه ندهید چیزهای کوچک شـما را اذیت دهند. در حالی کـه از چیزهای ظریف زندگی لذت میبرید، اینکار را برای شهرت یا توجه انجام نمی‌دهید. برای شـما، زندگی بـه این معناست کـه با کسانی کـه بیشتر دوستشان دارید لذت ببرید.

دستکش روباهی گل ایده آل برای اردیبهشت اسـت. “داشتن یک دسته گل بزرگ از این گل های‌ شیپور مانند در اطراف خانه بـه برج ثور انگیزه و الهام می بخشد تا از استعدادهای ذاتی انها استفاده کند.” دستکش روباه با غرور، شهود، خلاقیت و انرژی بالاتر همراه اسـت.

خرداد: اسطوخودوس

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

خردادهای شوخ، جذاب و بامزه می‌توانند بـه اسانی با هر موقعیتی ترکیب شوند. بـه عنوان علامتی کـه توسط عطارد اداره می شود، سیاره روشنفکر و سریع فکری کـه بر ارتباطات بازرسی می کند، شـما یک افسونگر اجتماعی زودیاک هستید. زمانی کـه بـه شـما اجازه داده می شود افکارتان را آشکارا بیان کنید، بیشترین آرامش را احساس می کنید و تمایل دارید کـه زندگی را بـه عنوان یک ماجراجویی در انتظار فتح ببینید.

اسطوخودوس تعادلی پرانرژی برای سبک زندگی شـما فراهم می کند. “اسطوخودوس یک گل ارام بخش اسـت و می‌تواند استرس های‌ موجود در زندگی و ذهن خرداد را کاهش دهد. بـه هرحال، خردادها بـه انجام یک میلیون کار دریک زمان مشهور هستند و بـه یک دقیقه برای رفع فشار نیاز دارند.” رایحه اسطوخودوس همچنین بـه شـما کمک میکند تا بهتر بخوابید، بـه همین دلیل اغلب محصولات حمام و شمع‌های‌ خوشبو اسطوخودوس را پیدا می کنید.

تیر: رز سفید

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

شـما بـه‌عنوان خانه زودیاک، نگاهی فهیم بـه همه ی چیزهای دنج، آسان، و زیبایی‌شناختی دارید. دوست دارید فضای خودرا بـه یک پناهگاه شخصی تبدیل کنید و حس آرامشی را در خود پرورش دهید کـه مانند یک آغوش گرم اسـت. و بـه‌عنوان پرورش‌دهنده زودیاک، از گلی با نگه داری بالا کـه نیاز بـه توجه زیادی دارد نمی ترسی.

«تیرها کـه توسط ماه و تمام شکوه ان اداره می شوند، با گل‌هایی طنین‌انداز میشوند کـه درخششی درخشان بـه خود می گیرند و نشان ‌دهنده هوش هیجانی ان‌ها هستند». گل رز سفید نمادی از معصومیت، پاکی روح و فروتنی اسـت، بنابر این انها افزودنی عالی برای خانه شـما خواهند بود.

مرداد: آفتابگردان

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

آفتابگردان های‌ دلیر و سلطنتی، درست مثل شـما، مرداد، نمایش دهنده های‌ واقعی هستند. بـه هر طرف کـه بچرخید، هاله هیجان انگیز و مست کننده شـما اطرافیانتان را لبخند می‌زند. بـه عنوان نشانه ای کـه توسط خورشید اداره می شود، کـه نشان دهنده خود و خواسته های‌ قلب اسـت، انرژی مرداد تماماً در مورد خلاقیت و ابراز وجود اسـت.

“آفتابگردان ها و مردادها دعوت کننده، درخشان و با روح هستند. هر دو همچنین نشان دهنده شادی و نور خورشید هستند، کـه حال و هوایی اسـت کـه از خود می دهند.” گل آفتابگردان در اوج فصل مرداد نیز شکوفا می شود.

باکره: دیزی

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

شهریور، ظریف ودر عین حال پیچیده، بـه این کـه چگونه خودرا حمل میکنی افتخار می کنی. شـما بـه آرام بودن و حبابی بودن شهرت دارید و در میان دوستانتان بـه عنوان متفکرترین افراد شناخته میشوید. شـما نگاه خاصی بـه جزئیات دارید «برخی ممکن اسـت شـما را یک کمال گرا بخوانند»؛ بنابر این استایل شـما شیک و بی زمان اسـت.

جای تعجب نیست کـه گلی کـه انرژی خاکی و قابل اعتماد شـما را بـه بهترین شکل جذب می کند، گل مروارید کوچک اما نیرومند اسـت. گل مروارید شاد و انعطاف پذیر، نگاه آفتابی شـما بـه زندگی را منعکس می کند. “مربوط بـه گل‌های‌ مروارید و شهریورها هر دو از نظر شخصیتی همه ی کاره و آسان هستند «هر دو نگه داری کمی دارند» و آن ها را بـه بهترین ترکیب کیهانی و گل برای یک دیگر تبدیل میکند.

بیشتر بخوانید: معرفی خطرناکترین و مفیدترین گیاهانی که در خانه نگه میداریم

مهر: زنگ آبی

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

تو دوست داری متمایز بشی و اظهار نظر کنی، مهر. بـه عنوان علامتی کـه با ترازوی برابری و عدالت نمادین اسـت، شـما نیز دوست دارید کیک خودرا داشته باشید و ان را نیز بخورید. با داشتن توانایی طبیعی برای افسون کردن، متقاعد کردن و برقراری ارتباط با دیگران، میتوانید بـه ماجراجویی‌های‌ بزرگ و حتی دستاوردهای بزرگتر بپردازید. با این حال، بـه لطف سیاره زهره حاکم شـما، جنبه نرمتر و رمانتیک تری برای شـما وجوددارد.

شـما بـه سمت گل هایی کشیده می‌شوید کـه نمایانگر زیبایی، صلح و عشق بی قید و شرط هستند. ماهیت متعادل و جسورانه زنگ آبی نشان دهنده تعهد و وفاداری شماست. “زنگ آبی چراغ امید و عشق اسـت کـه با تمایل مهر برای عاشقانه ارتباط دارد. بنابر این، این دو بـه وضوح دست در دست یک دیگر می روند.”

آبان: هیبیسکوس

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

آبان های‌ شدید و عاشقانه طبق معمولً بـه سمت شخصیت های‌ تیره تر و مرموزتر کشیده می شوند. شناختن شـما در ابتدا ممکن اسـت سخت باشد، زیرا بـه عنوان یک نشانه آب مشاهده کننده، کمی تلاش و اغماض لازم اسـت تا شـما را از پوسته خود خارج کنید. اما هنگامی کـه صحبت را باز کنید، جنبه سرگرم کننده و بازیگوشی خواهید داشت.

بـه همین ترتیب، شکوفه های‌ گل هیبیسکوس بـه طور ناگهانی و درخشان ظاهر می شود و بیماران را بـه اندازه ای خیره می کند کـه بتوانند ان را پرورش دهند. “شور. قدرت. دگرگونی. همه ی این ها کلماتی هستند کـه فقط علامت زودیاک آبان را توصیف نمی‌کنند، بلکه گل هیبیسکوس را بـه دلیل انرژی قوی [ش] نیز توصیف می کنند.”

آذر: میخک

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

رنگارنگ، پر جنب و جوش، و کمی غیر قابل پیشبینی، آذر ماهی ها از ان دسته افرادی هستند کـه دوست دارند با زندگی روبه‌رو شوند. رویکرد خوش بینانه و سرگرم کننده شـما بـه زندگی، شـما را در دسترس تجارب جدید و احتمالات اطرافتان قرار می دهد.

«کمان نشانه‌ای اسـت کـه بـه خاطر میل بـه ماجراجویی و آزادی شناخته میشود، ان‌ها تمایل دارند با میخک‌ها هماهنگ شوند، زیرا گل بـه ان‌ها ذوق و سرسختی می دهد تا با تمام کارهایی کـه انجام می دهند بـه جلو بروند.» این شکوفه های‌ درخشان طبق معمولً با کنجکاوی، عشق و شیفتگی همراه اسـت کـه کاملاً با شخصیت دلیر شـما مطابقت دارد.

دی: پانسی

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

بـه سخت کوشی و مصمم بودن مشهور هستید، از نشان دادن ثمره کارتان لذت میبرید، دی. شـما همیشه نخستین نفری نیستید کـه کار را تمام می کند یا فخرفروش ترین هستید، اما تعهد شـما بـه کمال چیزی اسـت کـه بـه شـما برتری نسبت بـه دیگران می دهد. گلی کـه شخصیت شـما را بـه بهترین شکل تقلید می کند، گل پانسی اسـت کـه مانند شـما با افزایش سن بهتر بـه نظر می‌رسد.

پانسی ها گل رسمی علامت زودیاک دی هستند، زیرا نخستین گل هایی هستند کـه در آغاز سال جدید شکوفا می شوند و از تمام انرژی خود برای شکوفه دادن استفاده می کنند. انها توجه و مراقبت ویژه ای را برای دستیابی بـه پتانسیل کامل خود انجام می دهند، اما نتیجه پر جنب و جوش ارزش ان را دارد.

بهمن: پرنده بهشت

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

جسورانه و چشمگیر، چیزی غیر متعارف و فریبنده در نحوه حرکت شـما در جهان وجوددارد، بهمن. برایتان مهم نیست کـه چند پر را بـه هم بزنید و از این شانس لذت میبرید کـه روش متمایز خودرا برای ابراز وجود خود نشان دهید. بهترین بازی گل شـما کـه نشان دهنده همه ی چیزهای شاد و عجیب اسـت، پرنده خیره کننده بهشت اسـت.

آکواریوس بـه‌عنوان فردی و منحصربه‌فرد شناخته می شود، بسیار شبیه بـه گل پرنده بهشت. رنگ های‌ گرمسیری ان؛ پرندگان بهشتی را بـه اندازه شـما جلب توجه می کند.

اسفند: نیلوفرهای آبی

گل مخصوص ماه تولد | خوش یمن ترین گل برای ماه تولد

اسفند یک نشانه شهودی و دوست داشتنی اسـت کـه یک دوست وفادار و یک عاشق احساسی و عاشقانه می سازد. بـه عنوان علامتی کـه توسط نپتون رویایی اداره می شود، تخیل پر جنب و جوش و حالتی دوستانه دارید کـه بـه طور طبیعی دیگران را بـه سمت خود جذب می کند. ناگفته نماند کـه نشانه ای کـه بـه شدت تحت تأثیر انرژی عاطفی و آبی خود قرار گرفته اسـت، گل آبی زیبا مانند نیلوفر آبی را ترجیح می دهد.

تعداد زیادی از فرهنگ‌ها در سراسر جهان بر این باورند کـه نیلوفرهای آبی نمادی از روشنایی و زیبایی الهی هستند و ان رابا ماهی‌ها هماهنگ می کنند. بـه عنوان یک نشانه معنوی، این یک گل ایده آل برای پر کردن فضای شـما با آرامش اسـت.

در پایان

قبل از خرید هر گلی باید موقعت خود و خانه خودرا بسنجید، اگر آدم بی حوصله ای هستید و نمیتوانید بـه گلها رسیدگی کنید مثل آبدهی، کوددهی، عوض کردن خاک…اصلا گل نخرید چون گل و گیاه موجودات حساسی هستند و بـه مراقبت نیاز دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟