قابلیت جدید و جذاب اینستاگرام آزمایش می‌شود


قابلیت جدید و جذاب اینستاگرام آزمایش می‌شود

اینستاگرام در حال آزمایش آهنگ‌ها برروی پست‌های چند اسلایدی است به‌گونه‌ای که با کشیدن انگشت روی عکس‌ها می‌توانید به آن گوش دهید.

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به شما امکان می‌دهد آهنگ‌هایی را به پست‌های چند اسلایده که در پلتفرم پست می‌کنید، اضافه کنید. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این خبر را در کانال اینستاگرامی خود اعلام کرد و این قابلیت جدیدی را در اختیار برخی از کاربران خود در کشورهای مختلف قرار خواهد داد.

در حالی که اینستاگرام چنین قابلیت مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود و آن‌ها قادر به اضافه کردن آهنگ‌ها به عکس‌های جداگانه بودند.

پیش‌بینی می‌شود اضافه کردن این قابلیت پست‌های چند اسلایدی منطقی‌تر واقع شود. این امکان برای کابران ایجاد میشود تا به جای گوش دادن به یک کلیپ موسیقی و نگاه به یک عکس تکی، زمان بیشتری برای گوش دادن به آهنگ وجود خواهد داشت در حالی که چندین عکس را در یک پست تماشا می‌کنند.

قابلیت جدید و جذاب اینستاگرام آزمایش می‌شود

علاوه بر این، زاکربرگ همچنین اشاره کرد که اینستاگرام در حال آزمایش راهی برای اضافه کردن موسیقی به قسمت «یاداشت - Notes» است، ویژگی AIM مانند که به شما امکان می‌دهد وضعیت و یا یاداشتی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در ویدیوی کوتاهی که در کانال زاکربرگ ارسال شده است، می‌توانید ببینید که چگونه این پلتفرم به شما امکان می‌دهد بخشی از یک آهنگ را انتخاب کرده و در قسمت Note خود قرار دهید، درست مانند اینکه موسیقی را به یک پست یا Reel اضافه کنید. دوستان شما می توانند نام آهنگ و هنرمند را در بالای وضعیت شما ببینند.

منبع: خبرآنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی