راز قتل‌های سریالی یک زن باردار؛ این زن برای چه به دوستان و نزدیکانش سیانور می‌خوراند؟


راز قتل‌های سریالی یک زن باردار؛ این زن برای چه به دوستان و نزدیکانش سیانور می‌خوراند؟

به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.

همسر سابق یک افسر ارشد پلیس در تایلند به اتهام قتل سریالی دست‌کم ۱۳ نفر دستگیر شد.

به نقل از رویترز، یک زن ۳۶ساله که سارات نام دارد، از ۲۷فروردین و به‌دنبال مرگ عجیب یکی از دوستانش مورد ظن پلیس تایلند قرار گرفت. آن روز سارات و دوست ۳۲ساله‌اش برای تفریح به استان راچابوری در غرب تایلند رفته بودند که در یکی از مناطق گردشگری، زن ۳۲ساله ناگهان از ارتفاع سقوط کرد و به داخل رودخانه افتاد و جانش را از دست داد. این در حالی بود که همه وسایل همراهش از جمله، پول‌ها و گوشی موبایلش ناپدید شده بود.

جسد این زن به پزشکی قانونی فرستاده و در بررسی‌ها مشخص شد که در بدن او سم سیانور وجود داشته است. این یعنی زن جوان پیش از سقوط مرگبار قربانی یک جنایت شده است. با شروع تحقیقات پلیسی و بررسی دوربین‌های مداربسته، تنها مظنون جنایت شناسایی شد.

زنی ۳۶ساله به نام سارات که آن روز همراه مقتول بود و بررسی‌ها نشان می‌داد که وی به بهانه خوردن گیاهان دارویی، به دوستش سیانور خورانده است. این در حالی بود که تحقیقات نشان می‌داد؛ مدتی پیش از حادثه، سارات از دوستش (مقتول) مبلغ زیادی پول قرض گرفته بود.

دستگیری قاتل

سه‌شنبه هفته گذشته و با به‌دست آمدن این اطلاعات، تیمی از مأموران راهی خانه سارات شدند و این زن باردار را دستگیر کردند. در بازرسی خانه او، یک بطری پیدا شد که حاوی سم سیانور بود و همه شواهد از این حکایت داشت که او عامل قتل دوستش است.

قتل‌های سریالی

با دستگیری سارات و ادامه بررسی‌های پلیسی، ردپای او در قتل‌های دیگری هم به‌دست آمد. پلیس تایلند اعلام کرده؛ این زن که همسر سابق یک افسر ارشد پلیس بوده است، حالا مظنون به قتل ۱۳نفر است.

به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است.

وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.

بازرسان بر این باورند که انگیزه اصلی سارات از ارتکاب جنایت‌هایش، مسئله مالی بوده است. بیشتر قربانیان او کسانی بوده اند که پیش از مرگ، مبالغی پول به سارات قرض داده بودند و ظاهرا این زن برای اینکه پول آن‌ها را برنگرداند، قربانیانش را به قتل می‌رسانده است.

به‌گفته پلیس، سارات که دارای ۲فرزند است، باردار است و در زمان بارداری نیز به جنایت‌هایش ادامه می‌داده است. او سال گذشته از شوهرش که یک افسر ارشد پلیس بود، طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد که این مرد یک‌ماه قبل و پس از خوردن غذا به همراه همسرش به طرز عجیبی جانش را از دست داد و حالا پلیس به شواهدی دست یافته که نشان می‌دهد او نیز توسط سارات با سیانور مسموم شده و به قتل رسیده است.

همچنین ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که سارات در همان شبی که شوهرش را به قتل رساند، جشن تولد خود را برگزار می‌کند.

پلیس اعلام کرد که تمامی قربانیان این قاتل سریالی بین ۳۳ تا ۴۴ساله بوده‌اند که در اطراف استان‌های ناخون پاتوم، کانچانابوری، راچابوری و پتچابوری و بین دسامبر ۲۰۲۰تا آوریل ۲۰۲۳به قتل رسیده‌اند.

خانواده اکثر قربانیان اعلام کرده اند که این افراد بین ۱۴۱۰ تا ۷۰۰۰ پوند، همراه خود یا در حساب‌های بانکی‌شان پول داشته‌اند که همه این مبالغ ناپدید شده‌اند.

پلیس همه قربانیان را شناسایی نکرده، اما گفته است که اجساد برخی قربانیان پس از مرگشان سوزانده شده‌اند.

سارات، به‌گفته وکیلش، تمام اتهامات را رد و ادعای بی‌گناهی کرده است، اما وی با دستور مقامات قضایی، بازداشت شده و تحقیقات درباره این پرونده مخوف ادامه دارد.

منبع: همشهری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر