فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت


فال و طالع بینی روزانه، Horoscope and horoscopes daily هفتگی و ماهانه در بخش سرگرمی وبسایت ناز وب، دوستان عزیز هدف از قرار دادن این بخش در درجه اول بالا بردن انرژی مثبت، انگیزه و دفع امواج منفی است و تنها جنبه سرگرمی دارد. به خوبی می دانید که جذب...

فال و طالع بینی روزانه، Horoscope and horoscopes daily هفتگی و ماهانه در بخش سرگرمی وبسایت ناز وب، دوستان عزیز هدف از قرار دادن این بخش در درجه اول بالا بردن انرژی مثبت، انگیزه و دفع امواج منفی است و تنها جنبه سرگرمی دارد. به خوبی می دانید که جذب انرژی مثبت و نتایج شگفت انگیز آن نیاز به زمان و تمرین دارد!

در این بخش با انواع فال هفتگی با شما عزیزان همراه هستیم اگر جمله یا بند منفی در فال و پیشگویی ها می خوانید سعی کنید بدون توجه از کنار آن رد شوید و تنها نکات مثبت آن را بگیرید. با آروزی موفقیت، شادابی و کامیابی همه شما کاربران عزیز ناز وب.

فال هفتگی تاروت که به صورت عکس نوشته برای شما عزیزان قرار دادیم می توانید آنها را دانلود و برای عزیزانتان ارسال کنید.

فال هفتگی تاروت Tarot Weekly Horoscope

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی تاروت متولدین سه ماه بهار

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال و طالع بینی هفتگی تاروت متولدین سه ماه تابستان

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال و طالع بینی هفتگی تاروت متولدین سه ماه پاییز

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فال و طالع بینی هفتگی تاروت متولدین سه ماه زمستان

فال هفتگی گوی بلورین

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

متولدین فروردین

روز به روز به موفقیت نزدیک تر می شوید،حاصل تلاش ها و فعالیت هایتان را خواهید گرفت،شما به آنچه که می خواهید دست پیدا می کنید پس نگران نباشید.

متولدین اردیبهشت

فرصت های خوبی را از دست داده اید و بسیار پشیمان هستید،خودتان را سرزنش نکنید،موقعیتی برایتان پیش خواهد آمد که شما را به آنچه که می خواهید نزدیک تر میکند‌.

متولدین خرداد

فرد جدیدی وارد زندگی شما خواهد شد،او باعث میشود که زندگی شما از تمام لحاظ ها تغییر کند و در مسیر های دیگری قرار بگیرید.

متولدین تیر

برای حل یکسری از مسائل و مشکلاتی که به وجود آمده شما مجبور به گفتن دروغ میشوید،شاید دروغ گفتن کار درستی نباشد اما شما مجبور میشوید.

متولدین مرداد

دوستانی داری که همیشه در کنار تو هستند و در تمام سختی ها به شما کمک می کنند،در مسئله ای که ایجاد شده از دوستانت در خواست کمک کن.

متولدین شهریور

سعی نکن برای انجام کارهایت یه دیگران وابسته باشی،شما خودتان به تنهایی میتوانید در کارهایت استقلال داشته باشی و به تنهایی کارهایتان را پیش ببرید.

متولدین مهر

دوست داری اتفاقاتی را تجربه کنی که بسیار شیرین هستند،شما فقط این مسئله را به یاد داشته باشید برای دست پیدا کردن به آن باید تلاش کنید.

متولدین آبان

شریک زندگیتان به علت مسائل کاری مدتی از شما دور خواهد ماند،شما بسیار به او وابسته هستید،بهتر است با این موضوع کنار آیید و کمتر به خودتان سخت بگیرید.

متولدین آذر

همیشه قبل از تصمیم گرفتن خوب فکر کن و دست به کار های اشتباه نزن،شما در تصمیم گیری نباید عجله کنید تا دچار مشکل شوید.

متولدین دی

موانع و سختی ها به زودی تمام خواهد شد،انرژی مثبت شما باعث می شود خیلی از اتفاقات خوب برایتان پیش آید و شما را بسیار خوشحال کند.

متولدین بهمن

ممکن است با دوستتان درگیر بحث و اختلاف نظر شوید،از این مسئله ناراحت نشوید بین تمام دوست ها این مسائل وجود دارد.

متولدین اسفند

سعی کنید برای خوشحال کردن شریک زندگیتان کمی گوش به حرف هایش دهید تا ببینید چه چیزی یا چه کاری او را بیشتر خوشحال می کند.

فال فرشتگان هفتگی این فال اختصاصی ترکیب فال تاروت و پاسور می باشد

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فروردین

فرشته میس تی کیو Mystique

سرزنده و با روحیه به جلو گام بردار و هیچگونه “نمی شود” را نپذیر. روی راه حلهای شگفت انگیز و خارق العاده حساب کن.

اردیبهشت

فرشته یوونه Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

خرداد

فرشته زانا Zanna

تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

تیر

فرشته دانیل Daniel

من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

مرداد

فرشته سارنا sarena

من فرشته فراوانی هستم. تو پولی را که نیاز داری به دست می آوری. چگونگی وقوع این امر در دستان خداوند است. مطمئن باش.

شهریور

فرشته آزور Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

مهر

فرشته اتسه آنا Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

آبان

فرشته آستارا Astara

تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

آذر

فرشته مرلینا Merlina

تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

دی

فرشته ایزابلا Isabella

بله ، الان زمان مناسب برای اقدام جدید است. شما موفق می شوید و نتیجه منطبق بر انتظارات مثبت تو است.

بهمن

فرشته آریل Arielle

تجارب روحی و روشن بینانه جدیدی، شخص تو و دیدگاهت را نسبت به جهان تغییر می دهد. اجازه بده موهبت های روحی تو به وسیله یادگرفتن، دعا و نماز خواندن و ژرف اندیشی (مدیتیشن) گسترش یابد.

اسفند

فرشته بتانی Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

فال انبیا هفتگی

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فروردین

حضرت ابراهیم (ع)

ای صاحب فال! این نیّت که کرده ای به غایت خوب است و از غم رها گردی . قومی حاسد تو بودند، حق تعالی از فضل خود تو را از شرّ آنها نگاه داشت و حق تعالی در روزی به روی تو بگشاید. تو را چشم زخمی رسیده ، اما به خیر گذشت و از شر دشمن ایمن شوی و به مقصود دل برسی و همیشه خاطر خود را آسوده دار که آنچه دل تو می‌خواهد بدان خواهی‌رسید.

اردیبهشت

حضرت الیاس (ع)

ای صاحب فال مژده باد تو را که آن قصد و آرزویی که مدت‌ها در دل داری به زودی به آن خواهی رسید ان‌شاءالله . تندی مکن و صبر کن که کارها به صلاح تو آید. چیزی از غیب به تو برسد که روشنایی تو می‌باشد و از جائی که امید نداری به مراد دل برسی ان‌شاءالله . از حال اطرافیان غافل مشو و اگر میتوانی گره از کار کسی بگشایی کوتاهی نکن.

🌷 خرداد 🌷

حضرت زکریا (ع)

ای صاحب فال ! در کار خود شتاب نکن که آن کار شیطان است و عاقبت پشیمان خواهی شد . اما بشارت باد تو را که به دولت خواهی رسید و بر تو مبارک است. هیچ غم Sorry مخور و یک دل باش . نگرانی داری ولیکن در دل خود غم راه مده که کارهایت زود اصلاح شود واگر غایبی داری زود به تو رسد. تو را سفری در پیش است که در آن خیر بسیار بینی. با دل و نیت پاک هر چه از درگاه خدا طلب نمائی به تو ارزانی دارد‌. ان‌شاءالله که عاقبت بخیر خواهی شد.

🌻 تیر 🌻

حضرت هود (ع)

ای صاحب فال! مشکل تو به لطف و کرم پروردگار، رفع خواهد شد و احوال پریشان تو را آسوده خواهد کرد. هرگز نگران و ناامید مباش و به لطف خداوند ایمان داشته باش.

🌻 مرداد 🌻

حضرت داوود (ع)

ای صاحب فال! مدتی در اندوه بودی صبر کن و خود را نگه دار و راز با کسی مگو . رنجی به تو رسیده است و خدا تو را نگاه داشت و به خیر گذشت . به زودی سختی و اندوه به پایان خواهد رسید و خشنود خواهی شد و کارها به مراد تو خواهد شد ان‌شاءالله . نیکوکار باش و از مردم پست و گناهکار دوری کن.

🌻 شهریور 🌻

حضرت شیث (ع)

ای صاحب فال ! شخصی تو را به زبان گرفته است ( با چرب زبانی تو را راضی نگه می دارد) اما دوست تو خواهد بود. این دو سه روز کار تو بالا خواهد گرفت و از گناهان گذشته خود توبه کن و راز خود با احدی نگو و با کس جنگ و خصومت نکن. تو را پیش از این رنجی رسیده بود و نشانی آن بر تو مانده که دلیل بر درازی عمر است و از غم و محنت فرج یابی .

🌹 مهر 🌹

حضرت یوسف (ع)

ای صاحب فال! از تجربه‌ی بزرگان بهره ببر و مشورت دوستان را پذیرا باش که برای تو منفعت خواهد داشت. اگر چیزی از تو غایب شد، به تو باز خواهد گردید. اگر قصدی داری کمی دیگر صبر کن. ممکن است از طرف کسی غم و اندوهی به تو برسد؛ اما نگران نباش که به خیر و سلامتی رفع خواهد شد.

🌹 آبان 🌹

حضرت ادریس (ع)

ای صاحب فال بر تو بشارت که به زودی به مقصود خود خواهی‌رسید و آنچه را که در طلبش هستی به دست خواهی‌آورد. اگر نزد کسی برای درخواستی می‌روی و او سخن درشتی بر زبان جاری میکند ،صلاح است که از رفتن پشیمان گردی چون او به تو آسیب می‌رساند. گروهی به تو حسد می‌ورزند و در خیال نابودی تو می‌باشند اما از دست آنها کاری بر نمی‌آید مترس . سفر‌ی در پیش است که در آن سفر آسودگی یابی این چند روزه طالع تو نحسی دارد که از تو بگذرد و بعد در نظر خلایق شیرین شوی. این هفته با هیچ کس گفت‌وگو نکن که ستاره ات نحس است و پس از آن سعادت به تو روی می‌آورد . اگر حاجتی داری بر آورده خواهد شد و اگر غائبی داری خواهد آمد.

🌹 آذر 🌹

حضرت یحیی (ع)

ای صاحب فال ، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری رهایی میابی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می شود. سعی کن تصمیمی عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی. هر روزی که گذشت غصه آن را نخور و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهره بگیر. شکر خدای بجای آر که شکر نعمت، نعمتت افزون کند.

دی

حضرت صالح (ع)

ای صاحب فال! خداوند تو را از غم‌ها برهاند و به مقصود دل رساند. رنج‌های زیادی کشیده‌ای ولی با نیّتی که در دل داری به مقصود برسی. ستاره‌ی تو روشنایی دارد و هیچ غم مخور که عمرت دراز خواهد بود. اگر غایبی داری به سلامت به تو برسد و بر دشمنان ظفر یابی و دلخوش می‌شوی.

بهمن

حضرت یوشع (ع)

ای صاحب فال در زندگی در موقعیت حساسی قرار می‌گیرید؛ چون با گروهی سرکش و مکار سر و کار پیدا میکنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید. اگر کاری را برای رضایت خداوند انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته‌باشید. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما خواهدبود.

اسفند

حضرت موسی (ع)

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای ، غم مخور که به مرادت خواهی رسید؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود اما به زودی ستاره‌ی سرنوشت تو به خواهد درخشید و کارت به زودی بالا گیرد . با کسی عهدی خواهی بست، عهد شکن مباش و بر عهد و پیمان خود استوار بمان.

🏳️‍🌈فال ورق، فال احساسی، رمانتیک، فال عاشقانه Romance horoscope ❤️

فال هفتگی گوی بلورین، تاروت، اوراکل، ورق هفته دوم اردیبهشت

فروردین

دیدار با عشق در یک مکان سر بسته .از تلفن 9.7.5شادی در عشق نصیب‌شما‌میشود.از آقایی که موی کم پشت و سبیل دارد پولی بدستت میرسد.از مریم یا مونا شادی دارید.

اردیبهشت

حاجت روایی از امام هشتم در رابطه با مساعل عاطفی.بدهی شما پاس میشود.خرید و فروش ملک که عالیه تا اواخر همین ماه. از یک س ف ن نام ناراحتی زود گذر دارید.

خرداد

جابجاییی منزل یا سفر به شهر و دیار خود.نگرانی یک همخون زن برای شما مواظب سلامتیش باشید.از محمد ناراحتی دارید از س‌ ن خوشحالی.

تیر

سفر با عشق در همین هفته خواهید داشت.از متولد فصل بهار خیر و خوشی وارد زندگیت میشود.ازدواج با عشق و نامزدی در دی ماه .از الف و ف نام شاد میشوید.

مرداد

۶رفتن به دکتر و بیمارستان برای سردرد یا مربوط به میگرن.امضای کاری خوشحالت میکند.از یک ب نام خوشحالی احساسی داری.

شهریور

یک تلفن احساسی از یک عشقی که مدتهاس از او بی خبرید تا 4وقت آینده.سفر به جنوب برای شما دیده شده که خیره. با م نام ناراحتی دارید رفع میشود.

مهر

دیدار و روبوسی با یک مسافر دارید و یک سفر سه روزه برای اکثر مهر ماهی ها.آشتی با کسی که دو تا الف در اسمش وجود دارد.

آبان

نامزدی بهم خورده کسی به گوشت میرسد .خانمهای باردار مواظب سلامتیتون باشید.پولی که عدد 6دارد به شما برگشت داده میشود.

آذر

دیدار احساسی با شخصی که م‌.ح.د.ن هست شما رو خوشحال میکنه.خبر بارداری یک همخون بهت میرسه.با یک ر نام دعوا داری احتیاط کن

دی

قهر و آشتی با معشوقت داری که حل میشه.جابجایی و نقل‌مکان تا یک وقت آینده

بهمن

قلب تو در حال حاضر به سوی شخص مورد علاقه خود است اگر‌ الف یا ح یا س نام هست شخص احساسیت محرمیت تا دو وقت دیگه داری.

اسفند

شادی در عشق و دیدار ملاقات با فردی که متولد خرداد .بهمن.مهر.با یک امیر و امید نام رابطه عالی و ازد‌واجی خوب تشکیل میدهید.

خط پایانی این بخش سرگرمی و پرطرفدار:

سعی کنید همیشه در جهت مثبت فکر کنیدو قدم بردارید تمام آنچه که ذهن شما را مکدر می کند با جملات الهام بخش و انگیزشی از بین ببرید. اگر به این باور برسید که قانون جذب چقدر در افکار ما تاثیر گذار است بی شک هیچ کس هیچ مشکلی ندارد و نخواهد داشت!!


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا