دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه کیست؟


دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه کیست؟

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عباس حسین نژاد را به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه منصوب کرد. به‌ گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی...

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عباس حسین نژاد را به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسانه منصوب کرد.

به‌ گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هفتمین جشنواره طنز و رسـانه منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است:

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری هفتمین جشنواره طنز و رسانه (طنزپهلو)، یادمان مرحوم کیومرث صابری فومنی، جنابعالی را به سمت دبیر این دوره از جشنواره منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با همت جنابعالی و بهره گیری از ظرفیت بالای ”طنز” در فرهنگ عامه و در قالب‌های گوناگون شعر، نثر، کاریکاتور و… رویدادی اثر گذار در حوزه رسانه‌ای کشور از جمله رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی فراهم آید.

افزایش مشارکت عموم طنزپردازان، کمک به ارتقا و حرفه‌ای‌تر شدن طنز در رسانه و کشف استعدادهای جوان از اهداف این دوره از جشنواره است که امید است در تحقق این اهداف، پیروز و موفق باشید. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را مسئلت دارم.

عباس حسین نژاد متولد ۱۳۵۶ است. او کارشناس زبان ژاپنی است و به هایکوهای ژاپنی هم علاقه زیادی دارد. حسین نژاد در حال حاضر رئیس دفتر طنز حوزه هنری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی