3 روش برای ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید


3 روش برای ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید

یکی از مشکلاتی که تحریم ها برای کاربران ایرانی گوشی های اپل ایجاد کرده است، عدم پشتیبانی از شماره تلفن های با پیش شماره ایران است. همین موضوع باعث شده است که این کاربران در ساختن اپل ایدی یا همان حساب کاربری اپل با مشکل مواجه شوند. از...

یکی از مشکلاتی که تحریم ها برای کاربران ایرانی گوشی های اپل ایجاد کرده است، عدم پشتیبانی از شماره تلفن های با پیش شماره ایران است. همین موضوع باعث شده است که این کاربران در ساختن اپل ایدی یا همان حساب کاربری اپل با مشکل مواجه شوند. از آنجا که داشتن این ایدی، برای استفاده از خدمات متنوع گوشی آیفون مثل iCloud، Apple Music، App Store و غیره ضروری است؛ ساخت آن به یکی از دغدغه های اصلی کاربران تبدیل شده است. با این حال، هرچند اپل برای ساخت اپل آیدی، از شما شماره تلفن می خواهد؛ اما روش هایی هم وجود دارد که می توانید بدون نیاز به ثبت شماره همراه، حساب کاربری اپل خود را بسازید. در این مقاله، به ۳ روش کاربری و راحت برای ساخت حساب کاربری اپل، اشاره کرده ایم.

3 روش برای ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید

با این روش ها، اپل ایدی خود را بسازید

ساخت حساب کاربری در اپل، روش های متنوعی دارد که در برخی از آنها، باید از شماره تلفن حقیقی یا شماره های مجازی استفاده کنید. برای اینکه از شماره تلفن های حقیقی استفاده کنید، باید شماره فردی از آشنایان یا دوستان مقیم خارج را در اختیار داشته باشید. اگر به هیچ عنوان نتوانستید شماره شخص حقیقی پیدا کنید؛ نگران نباشید! شماره های مجازی زیادی وجود دارند که می توانید آنها را بخرید یا به صورت رایگان از برخی سایت ها تهیه کنید. هرچند این شماره ها، امنیت کافی ندارند، اما کار شما را برای ساخت حساب کاربری در اپل راحت می کنند.

روش دیگر نیز، استفاده از اپلیکیشن آی تونز یا برنامه اپل موزیک است که در آن، دیگر نیازی به ثبت شماره تلفن نیست. در این برنامه ها، شما تنها به آدرس ایمیل نیاز خواهید داشت تا بتوانید کد تأییدیه را دریافت کنید. خوشبختانه برای افرادی که به هر دلیلی نمی توانند خودشان حساب کاربری اپل را بسازند، راه حلی وجود دارد. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید، می توانید با خرید اپل آیدی از سایت های معتبر، به همه خدمات اپل دسترسی داشته باشید. خرید اپل ایدی ارزان به شما کمک می کند تا بدون طی کردن مراحل نسبتاً طولانی، حساب کاربری خود را داشته باشید. خبر خوب اینکه برخی سایت ها، قیمت اپل ایدی پایینی دارند و جذابیت خرید حساب کاربری را افزایش داده اند. در ادامه، با روش های ساخت آیدی در اپل، بیشتر آشنا خواهید شد.

۱- استفاده از نرم افزار آی تونز (iTunes)

3 روش برای ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید

نرم افزار آی تونز، یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت حساب کاربری اپل است. شما می توانید نسخه اندروید یا ویندوز آن را دانلود کنید و پس از نصب آن، برای ایجاد اپل آیدی اقدام کنید. زمانی که نصب برنامه تمام شد، آن را اجرا کرده و از منو بالا در قسمت Account، روی گزینه Sign In کلیک کنید. با ورود به Sign In، پنجره ای باز می شود که در آن، گزینه ای به نام Create New Apple ID وجود دارد. روی آن کلیک کنید و سپس تمام اطلاعات خواسته شده را وارد برنامه نمایید.

در این مرحله از شما، یک آدرس ایمیل، رمز عبور، نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و آدرس محل سکونت خواسته می شود. برای آدرس، می توانید از آدرس های جعلی که در بعضی سایت ها وجود دارد استفاده کنید. توجه کنید که در برنامه، نیازی به ثبت اطلاعات کارت بانکی نیست؛ به همین دلیل در صفحه مربوط به اطلاعات بانکی، گزینه None را انتخاب کنید. در پایان، یک کد فعالسازی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و پس از تأیید، حساب کاربری شما در اپل ایجاد خواهد شد.

۲- مراجعه به سایت اپل

اگر شماره تلفن با پیش شماره خارجی در اختیار دارید، احتمالاً این روش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای این کار، ابتدا به سایت اپل ایدی به آدرس applied.apple.com مراجعه کنید. در صفحه اصلی این سایت، گزینه ای به نام Create New Account وجود دارد؛ روی آن کلیک کنید و در صفحه بعد، اطلاعات کاربری خود را داخل سایت ثبت کنید.

پس از آن، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد نمایید تا لینک فعالسازی را بتوانید دریافت کنید. در مرحله بعد، شماره تلفن خود را ثبت کنید. کد تأییدیه به این شماره ارسال می شود. در این روش نیز در قسمت Payment و اطلاعات بانکی، گزینه None را انتخاب کنید. در پایان با وارد کردن کد، حساب شما فعال خواهد شد. هرچند این روش بسیار راحت است؛ اما داشتن شماره همراه خارجی، برای هرکسی مقدور نیست.

3 روش برای ساخت اپل ایدی با گوشی اندروید

۳- نرم‌ افزار اپل موزیک در اندروید

ایجاد حساب کاربری اپل، فقط محدود به ابزارهای اپل یا وب سایت آن نمی شود. خوب است بدانید که اپل موزیک در اندروید هم، امکان ایجاد آیدی برای اپل را فراهم کرده است. برای این کار، ابتدا برنامه را از فروشگاه گوگل دانلود کرده و نصب کنید.

پس از آن، در پنجره Diagnostics، روی گزینه Send To Apple کلیک کنید تا اطلاعات شما به اپل ارسال شود. این کار باعث بهبود فرایندهای برنامه می شود. در قسمت Settings روی Sign In کلیک کنید و در آن، به قسمت Create an Apple ID بروید. تمام اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شود. برای تأییدیه حساب، به یک آدرس ایمیل نیاز خواهید داشت که کد تأییدیه را دریافت کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم، به بررسی راه حل هایی برای حل مشکل ساخت اپل ایدی بپردازیم. با اینکه این روش ها همچون مراجعه به سایت اپل ایدی، برای تمام کاربران ایرانی در دسترس و راحت هستند؛ اما ممکن است برخی از کاربران شرایط و فرصت کافی برای استفاده از این روش ها را نداشته باشند؛ آنها می توانند برای خرید اپل آیدی اقدام کنند. امیدوارم این مقاله به شما در ایجاد حساب کاربری اپل خود، کمک کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود