احتمال جایگزینی تیم فوتبال زنان/ لیست تیم امید باید 6 روز دیگر اعلام شود!


احتمال جایگزینی تیم فوتبال زنان/ لیست تیم امید باید 6 روز دیگر اعلام شود!

براساس الزام ستاد بازی‌های آسیایی هانگژور لیست تیم امید ایران برای حضور در بازی‌ها باید تا 25 اردیبهشت‌ماه اعلام شود.

به گزارش "ورزش سه"، بلاتکلیفی تیم فوتبال امید ایران یکی از موارد مهم این رشته ورزشی در روزها و هفته‌های گذشته بوده است. در این خصوص اتفاقات زیادی رخ داده اما هنوز مسئولان امر برای انتخاب سرمربی جدید به جمع‌بندی و توافق نرسیدند و مشکلاتی وجود دارد که به معرفی سرمربی و کادرفنی نرسیده است.

از زمانی که حبیب کاشانی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم فوتبال امید انتخاب شد، شایعه اختلاف میان او با مدیران فدراسیون فوتبال و البته امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی درباره انتخاب سرمربی امیدها بر سر زبان‌ها افتاد.

این اختلاف‌ نظرها اما حالا تقریبا علنی شده و با اینکه قرار بود در جلسه شب گذشته سرمربی انتخاب شود، اما بازهم مسئولان وعده روزهای آینده را دادند.

زمان انتخاب و معرفی سرمربی تیم امید در شرایطی مشخص نیست که یک ددلاین برای معرفی اسامی کادرفنی و اجرایی و بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات آسیایی هانگژو وجود دارد. اینکه لیست اعضای تیم حتما تا روز 27 اردیبهشت ماه به طور کامل به ستاد مسابقات هانگژو فرستاده شود.

از این رو مناف هاشمی دبیر کل کمیته المپیک امروز اعلام کرد که لیست اعضای تیم امید حتما باید روی 25 اردیبهشت نهایی شود تا به مسئولان برگزاری المپیک آسیایی ارسال شده و آنها کارهای اعزام و ویزا را انجام بدهند.

در این شرایطی مشخص نیست سرمربی تیم امید چه زمانی برگزیده خواهد شد؛ حتی شایعه ای وجود دارد که اگر وضعیت تیم زیر 23 ساله‌های ایران در این مسابقات مشخص نشود، تیم فوتبال بانوان به مسابقات آسیایی اعزام شود.

مناف هاشمی در پاسخ به این پرسش که اگر تیم فوتبال امید تا روز 25 اردیبهشت تکلیف را مشخص نکند امکان دارد که تیم فوتبال بانوان جایگزین شود، گفته است: «این را باید ستاد عالی بازی‌ها تصمیم بگیرد و نمی‌توانم به جای معاونان و وزیر ورزش صحبت کنیم.»

باید دید در روزهای باقیمانده تا پایان زمان برای ارسال اسامی چه اتفاقاتی برای تیم امید رخ می‌دهد و آیا سرمربی جدید تا 6 روز آینده انتخاب می‌شود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید