دکور بالای تخت به سبک مدرن


دکور بالای تخت به سبک مدرن

شما برای ایجاد حس آرامش‌بخش و فضایی دل‌انگیز در اتاق خواب خود، از چه ایده‌هایی استفاده می‌کنید؟ یکی از بخش‌هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید به آن توجه کرد، دکور بالای تخت خواب است. برای تزیینات بالای تخت از ایده‌های جدید و...

دکور بالای تخت به سبک مدرن

شما برای ایجاد حس آرامش‌بخش و فضایی دل‌انگیز در اتاق خواب خود، از چه ایده‌هایی استفاده می‌کنید؟ یکی از بخش‌هایی که برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید به آن توجه کرد، دکور بالای تخت خواب است. برای تزیینات بالای تخت از ایده‌های جدید و خاصی می‌توان استفاده کرد که هر کدام از آن‌ها جلوه خاصی به فضا می‌بخشند. در این مقاله ما چند ایده به‌روز به سبک مدرن را به شما معرفی کرده‌ایم. ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا رازهای داشتن یک اتاق خواب زیبا و دلنشین را برایتان فاش کنیم.

استفاده از کاغذ دیواری برای دکور پشت تخت خواب؛ انتخاب طرحی به سبک مدرن

کاغذ دیواری یکی از اجزای جدایی نا‌پذیر دکوراسیون لوکس اتاق خواب است. یکی از مزایای استفاده از کاغذ دیواری این است که با سایر اجزای اتاق خواب هم‌چون روتختی، فرش و پرده به‌راحتی ست می‌شود؛ بنابراین در‌صورتی‌که قصد خرید سرویس روتختی، سرویس خواب یا کفپوش برای اتاق خوابتان دارید، حتما به ترکیب رنگی کاغذ دیواری اتاق نیز توجه کنید.

کاغذ دیواری اتاق خواب در انواع مدل‌های ساده، طرح‌دار، سه بعدی و پوستری موجود است. انتخاب هر یک از این طرح‌ها به سبک دکوراسیون داخلی و طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب شما بستگی دارد.

تزیین بالای تخت خواب با تور؛ خلق فضایی رمانتیک برای اتاق خواب عروس

ایده استفاده از تور برای تزیین تخت خواب، سال‌هاست که میان افراد رواج دارد. تور تخت خواب، پارچه ای از جنس‌های مختلف مانند توری یا حریر است که از بالای تخت خواب نصب شده و با پوشاندن کل تخت هم باعث رویایی‌تر شدن محیط و هم زیباتر شدن دکور تخت می‌شود. رنگ و سبک تور بالای تخت خواب باید با سایر اجزای کالای خواب هارمونی و هماهنگی داشته باشد. برای اجرای این ایده بهتر است هنگام خرید کالای خواب، مدلی را انتخاب کنید که تقریبا سبکی کلاسیک و سلطنتی داشته باشد. با انتخاب مناسب مدل روتختی و استفاده از تور بالای تخت خواب، می‌توانید فضایی باشکوه را در اتاق خوابتان ایجاد کنید.

استفاده از قاب عکس یا تابلوهای هنری برای تزیین بالای تخت خواب دو نفره

همان‌طور که خرید بالش، روتختی، کمد لباس و دراور برای اتاق خواب ضروری است و باید به آن اهمیت داد، خرید تابلو یا استفاده از قاب عکس در دکوراسیون اتاق خواب نیز اهمیت بسیاری دارد. برای دکور بالای تخت خواب می‌توانید از انواع تابلو و قاب عکس‌ها با دیزاین نصب متنوع استفاده کنید.

عکس افرادی که برای شما بسیار عزیز هستند را در تزیین دیوار پشت تخت‌خواب به کار ببرید تا با دیدن آن‌ها انرژی مضاعفی برای شروع یک روز خوب دریافت کنید. هم‌چنین می‌توانید با پیروی از یک سبک دکوراسیون خاص، تابلوهایی متناسب با سبک مورد‌نظر را تهیه کرده و به‌صورت نامتقارن در دیوار بالای تخت خواب نصب کنید.

دکور بالای تخت به سبک مدرن

آینه کاری برای تزیین دیوار بالای تخت خواب؛ ایجاد دکوراسیونی لوکس

یکی دیگر از ایده‌های دکوراسیون بالای تخت، استفاده از آینه است. این تزئین اغلب برای اتاق‌های کوچک و تاریک کاربرد دارد؛ چرا که فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. ضمن اینکه، امروزه از این ایده در دکوراسیون مدرن برای طراحی و تزیین بالای تخت‌خواب و اتاق بسیار استفاده می‌شود. برای اجرای ایده آینه‌کاری، سعی کنید از آینه‌های بزرگ استفاده کنید تا فضای بالای تخت به‌طورکامل پر شود.

شلف بالای تخت خواب؛ ایده‌ای مدرن برای تزیین بالای تخت خواب دخترانه

از ساده‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای تزیین دیوار بالای تخت خواب، استفاده از شلف‌های دیواری است. شلف‌های دیواری در جنس‌های فلزی و چوبی در بازار موجود هستند که در اشکال هندسی متنوعی ساخته می‌شوند. این المان‌های کاربردی و جذاب، متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون هستند. اما در اغلب موارد از شلف‌ها برای سبک دکوراسیون مدرن استفاده می‌شود.

با نصب یک شلف دیواری روی دیوار اتاق خواب خود، می‌توانید قاب عکس‌های خاطره‌انگیز خود را روی آن قرار دهید. هم‌چنین اگر اهل مطالعه هستید و به دنبال مکانی مناسب برای قرار دادن کتاب‌های خود می‌گردید، شلف‌های دیواری بهترین گزینه برای شما هستند.

کناف کاری؛ یکی از شیک‌ترین ایده‌ها برای دکوراسیون بالای تخت خواب

در اغلب خانه‌های ایرانی، سقف بیشتر اتاق‌ها طراحی ساده و سفید دارد و شاید نهایت تزیین آن‌ها حاشیه‌های گچبری شده باشد. اما با استفاده از طرح کناف اتاق خواب، می‎توانید به سادگی و با هزینه‌ای مناسب دکوراسیون اتاق خود را متحول کنید؛ به‌گونه‌ای که هر فرد هنگام قدم گذاشتن داخل اتاق خواب شما محو زیبایی و شیکی آن شود.

استفاده از کناف برای تزیینات بالای تخت، یکی از شیک‌ترین ایده‌ها در دکوراسیون اتاق خواب است. با یک نورپردازی خاص نیز، می‌توانید زیبایی کناف پشت تخت خواب را چند برابر کنید و فضایی مدرن در اتاق خوابتان به‌وجود آورید.

دکور بالای تخت به سبک مدرن

تزیین دیوار بالای تخت خواب به جدیدترین و به‌روزترین وسایل دکوری

در این مطلب در مورد دکور بالای تخت به سبک مدرن صحبت کردیم. در راستای این موضوع ایده‌هایی را به شما عزیزان معرفی کردیم که با استفاده از آن‌های می‌توانید دکوراسیون اتاق خوابتان را شیک‌تر و زیباتر از قبل کنید. به کار بردن هر یک از این ایده‌ها، بستگی به بودجه و سلیقه شما دارد. به‌عنوان مثال اگر قصد پرداخت هزینه کمتری داشته باشید، استفاده از تابلو و شلف بهترین گزینه برایتان خواهد بود. اما اگر می‌خواهید فضایی شیک و شکیل خلق کنید، کناف کاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به‌منظور اجرای هر کدام از ایده‌های فوق، می‌توانید وسایل و لوازم مورد‌نیازتان را از فروشگاه صفاهوم تهیه کنید. صفاهوم یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه عرضه انواع محصولات دکوری و کالا خواب است. این فروشگاه با‌کیفیت‌ترین کالاها را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به مشتریان عرضه می‌کند، اگر می‌خواهید دکوراسیون اتاق خواب خود را متحول کنید و فضایی به‌روز به‌وجود آورید، پیشنهاد ما خرید لوازم دکوری جدید از فروشگاه صفاهوم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا