برای اولین بار در تاریخ فوتبال زنان/ تابلوی بلیت تمام شد برای فینال لیگ قهرمانان


برای اولین بار در تاریخ فوتبال زنان/ تابلوی بلیت تمام شد برای فینال لیگ قهرمانان

برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.

به گزارش "ورزش سه"،فینال لیگ قهرمانان زنان اروپای امسال بین تیم های بارسلونا و ولفسبورگ برگزار خواهد شد. دیداری که قرار است سوم ژوئن (18 روز دیگر) در ورزشگاه اختصاصی تیم پی اس وی آیندهوون برگزار شود ولی از حالا تمامی بلیت‌های آن بازی فروش رفته است.

از فصل 10-2009 که لیگ قهرمانان فوتبال زنان اروپا برگزار می شود، سابقه نداشته که تمام بلیت های بازی فینال به فروش برود. 34100 نفر در ورزشگاه فیلیپس حاضر خواهند بود که در تاریخ فوتبال زنان هلند نیز بی سابقه است. رکورد قبلی متعلق به بازی تیم ملی زنان هلند و استرالیا با 30640 تماشاگر بود.

برای اولین بار در تاریخ فوتبال زنان/ تابلوی بلیت تمام شد برای فینال لیگ قهرمانان

نادینه کسلر، مدیر فوتبال زنان یوفا، در این رابطه گفت: «این اولین بار است که یک فینال لیگ قهرمانان زنان در ورزشگاهی با حداکثر ظرفیت و بدون جای خالی برگزار می شود. این چند هفته قبل از شروع بازی است که نشان می دهد ما وارد سطح جدیدی شده ایم. تعداد هوادارانی که می خواهند برای تماشای این بازی به هلند سفر کنند نیز بسیار افزایش یافته است. هر تیم 4500 بلیت برای هواداران خود اختصاص داده است که بسیار بیشتر از فینال های قبلی است. علاوه بر این، انتظار می رود که طرفداران هر دو تیم نیز از طریق فروش عمومی، بلیت را خریداری کرده باشند. این یک موقعیت باورنکردنی برای آنها خواهد بود.»

این سومین سال متوالی است که بارسا به فینال لیگ قهرمانان زنان راه پیدا می کند و تا قبل از فینال تنها یک بازی در لیگ برابر مادرید سی سی اف خواهد داشت. قهرمانی تیم زنان بارسا در لیگ از هفته ها قبل قطعی شده است.

ولفسبورگ اما در لیگ با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرن در رده دوم قرار دارد و یک فینال جام حذفی برابر فرایبورگ و دو بازی در لیگ قبل از فینال لیگ قهرمانان پیش رو خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید