گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا


گل آرایی مراسم ختم امروزه به بخشی جدانشدنی و تاثیرگذار از دیزاین مجلس سوگواری تبدیل شده که بنا به سلیقه و بودجه افراد طراحی و اجرا می گردد. ایده ها و روش های مختلفی برای انجام این هنر تزیینی وجود داشته که می توان از آن ها بهره مند شد و مجلسی باشکوه و متفاوت برگزار نمود.

از جمله اعمالی که امروزه در انواع مجالس و مراسم مختلف بکار گرفته می شود گل آرایی بوده که باعث ایجاد فضایی خاص و متفاوت شده و بسته به نوع مراسم سبک تزیینات و نوع گل های بکار رفته متفاوت بوده و طراحی آن کاملا منحصر به فرد و خاص می باشد، بدین ترتیب شما می توانید طبق سلیقه و بودجه ای که دارید مدل دلخواهی از آن را انتخاب کنید. از این رو در این مطلب انواع مختلفی از گل آرایی مراسم ختم را برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا

بهترین سبک های گل آرایی مراسم ختم

با توجه به این که استفاده از گل در یک محیط و مراسم مختلف باعث القای حس مثبت و ایجاد آرامش در افراد می شود در نتیجه در مجلس ختم استفاده از این عنصر می تواند بسیار مفید و تکسین دهنده غم و ناراحتی بازماندگان و خانواده داغدیده باشد. در واقع می توان گفت گل آرایی و شمع آرایی مراسم ترحیم از انواع کارها و تشریفاتی بوده که در چند سال اخیر در بین مردم رواج پیدا کرده است.
گل آرایی در واقع هنر چیدمان گل ها و گیاهان در کنار هم بوده تا نمایی جذاب و خاص برای فرد بیننده به وجود آورد و همچنین هماهنگی میان گل ها و شاخه ها و هارمونی رنگ ها حفظ گردد. بهتر است بدانید انواع گل هایی که برای مجلس ترحیم استفاده می گردند از محدودیت در رنگ برخوردار بوده و به طور معمول از گل های طبیعی به رنگ سفید یا سیاه در طراحی و اجرای گل آرایی استفاده می شود.
برای این سبک گل آرایی می توان از انواع گل لیلیوم یا حتی گل رز سفید استفاده کرد. بکار بردن پارچه های سیاه نیز در کنار گل برای دیزاین میز و شمع نقش بسزایی برای گل آرایی مجلس ختم دارند. گل آرایی مجلس ترحیم در واقع شامل دیزاین قسمت ورودی، فضا و محیط موردنظر، میزها و همچنین میز غذا در سالن، منزل و مسجد با انواع عناصر تزیینی مختلف است.
گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا
بهتر است بدانید که گل آرایی مجلس ختم همچون دیگر انواع تزیینات گل به عواملی مثل سلیقه و ذوق هنری احتیاج دارد و این سبک گل آرایی به شکل ها و ایده های متنوعی همچون ساختن تاج گل یا گل آرایی روی میز صورت می گیرد. از جمله مواردی که در انجام این امر باید به آن توجه نمایید حالت تازگی و شادابی گل ها می باشد و در صورتی که گل ها تازه و باطراوت نباشند نمای خوب و جذابی نخواهند داشت.

انواع تزیینات گل مجلس ترحیم

با توجه به ماهیت و کاربردی که گل دارد می توان آن را به منزله مهمترین ارکان و المان های برگزاری یک مراسم زیبا تلقی کرد. گل آرایی زیبا جلوه و نمای خاص و منحصر به فردی به مراسم و تشریفات می دهد. به هر اندازه دیزاین میز با گل طبیعی یا با گل و شمع های بیشتر به صورت حرفه ای و هنرمندانه انجام گیرد اثربخشی بیشتری نیز بر مهمانان خواهد گذاشت.
انتخاب نوع گل برای دیزاین میز ترحیم، رنگ گل ها، چینش و طراحی گل ها و ظروف مورد استفاده در زمان گل آرایی برای مجلس ختم نقشی تاثیرگذار را در زیبایی هر چه بیشتر و جلوه و کیفیت مراسم برعهده دارد. در ادامه مدل هایی جذاب از گل آرایی و دیزاین مراسم ترحیم با گل را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.
گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا گل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیباگل آرایی مراسم ختم با انواع ایده های جدید و زیبا
تصاویری که مشاهده کردید سبک هایی زیبا از انواع گل آرایی مراسم ختم بود که امیدواریم مورد پسند و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. همچنین با بازدید از مطالبی همچون تزیین میز با گل خشک و تزیین خانه سنتی می توانید ایده های بیشتری را فرا بگیرید و از آن ها الگوبرداری نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز