آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس


در این مطلب آرگا قلم به دستشده ات شما را با بازیگران سریال کره ای سرنوشت آشنا کند، برای این منظور دعوت می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

سریال درام «سرنوشت» یا «پزشک اعظم» و با اسم اصلی ایمان یکی از سریال های تلویزیونی کره جنوبی می باشد که در ۲۰۱۲ در ژانرهای مختلف عاشقانه، فانتزی، پزشکی و تاریخی تهیه و پخش شد. نویسنده آن »سونگ جی» و «سونگ جی نا» و «کیم جونگ های» کارگردانان آن هستند. این سریال در مورد سفر دکتر زنی از دنیا و زمان کنونی به هفتصد سال پیش با کلی ماجرا است که به خاطر درمان شاهزاده آمده است که دوباره از شبکه تماشا پخش می گردد. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال کره ای سرنوشت می پردازیم.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

معرفی بازیگران سریال کره ای سرنوشت با عکس و بیوگرافی

خلاصه داستان این سریال به این صورت است که فرمانده «چوی یونگ» بادیگارد حاکم گنگ مین سلسله گوریو، هنگامی که ملکه از قسمت گردن زخمی می گردد، پادشاه گنگ مین به جوی یانگ فرمان می دهد از دریچه ای رازآلود بگذرد و خانم دکتری به اسم «یو اون سو» را جهت درمان ملکه همراه خود به ۶۶۲ سال پیش، انتقال دهد. شایعه هایی درمورد اینکه مهارتهایی استثنایی داشته و از منطقه ای پنهان آمده است و توانایی خواندن آینده را دارد و به این ترتیب دکتر جانش در معرض خطر قرار می گیرد.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

«گی چول» مردی دارای قدرت و ثروت می باشد که سعی در به دست آوردن دکتر اون سو دارد و در نتیجه با چوی یانگ بادیگارد دکتر اون سو که قسم محافظت از جان او را خورده است، روبرو می شود. «چوی یانگ» مبارزی باوفا و بی باک می باشد که به دلیل خودکشی دختر مورد علاقه اش در ۷ سال پیش، هیچ انگیزه ای در زندگیش نداشته، ولی با حضور دکتر اون سو دوباره انگیزه و نشاط مهمان زندگی او می گردد و …

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

لی مین هو (چوی یونگ)

لی مین هو در بیست و دوم ژوئن سال ۱۹۸۷ در کره جنوبی به دنیا آمده است که در خوانندگی و هنرپیشگی فعالیت دارد. لی مین از وقتی کم سن و سال بود، رویای فوتبالیست شدن و موفقیت در آن را داشت، ولی در دبستان مصدوم شد و به ناچار برای همیشه بر روی ورزش فوتبال و آرزوی رسیدن به آن خط قرمزی کشید. در نتیجه به هنرپیشگی که خواسته پدر خود بود، روی آورد. وی در دانشگاه کونکوک مشغول به تحصیل و ملحق شدن به سرگرمی استارهاوس در فیلم و هنر، اول با بازی نقش هایی کوچک و جزئی در سریال ها مقابل دوربین رفت و در نهایت در سریال «پسران فراتر از گل» در نقش «گو جین پیو» شناخته و مشهور گردید.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

کیم هی سان (یو اون سو)

کیم هی سان در یازدهم ژوئن سال ۱۹۷۷ به دنیا آمده است، او عرصه هنر به عنوان هنرپیشه فعالیت می کند که یکی از بازیگران سریال سرنوشت نیز می باشد. او در ۱۹۹۳ شروع به فعالیت نمود که تا حال حاضر نیز ادامه دارد. او همچنین در سریال افسانه بازی کرده است. این خانم هنرمند در تاریخ نهم اکتبر سال ۲۰۰۷ در هتلی در سئول ازدواج نمود و دو سال بعد صاحب فرزندی دختر شدند. وی در سریال سرنوشت نقش یو اون سو پزشک اعظم را ایفا می نماید.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

یو اوه – سانگ (گی چول)

یو اوه سانگ در یازدهم سپتامبر سال ۱۹۶۶ کره جنوبی به دنیا آمده و به عنوان بازیگر در تلویزیون و سینمای کره فعالیت می نماید.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

لی فیلیپ(جانگ بین)

لی فیلیپ هنرپیشه تحصیلکرده دانشگاه های جرج واشنگتن و بوستون در بیست و ششم مه سال ۱۹۸۱ در واشنگتن- دی سی – آمریکا به دنیا آمده است که اصالتی کره ای – آمریکایی دارد. وی در سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت نمود و برای بازی در سریال افسانه و نیز سریال باغ مخفی دیده شد.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

کیم سو یون (دئو گی)

کیم سو یون در بیستم نوامبر سال ۱۹۸۰ در کره جنوبی به دنیا آمده و از بازیگران سریال سرنوشت می باشد. درصد زیادی از شهرتش را مدیون بازی در سریال های «آیریس»، «پرنسس دادستان»، «پنت هاوس:جنگ در زندگی»، «افسانه نه دم ۱۹۳۸ به ترتیب در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۲۰-۲۰۲۱، ۲۰۲۳ است. این هنرپیشه با هنرپیشه «لی سامگ وو» در ۲۰۱۶ وارد رابطه ای عاطفی شدند و در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ ازدواج نمودند.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

سونگ هون (چوم اوم)

سانگ هون و یا همان سونگ هون با نام اصلی بنگ این کیو کی از دیگر بازیگران سریال سرنوشت می باشد که در چهاردهم فوریه سال ۱۹۸۳ در کره جنوبی به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته تربین بدنی و جامعه شناسی است که فعالیت هنری خود به عنوان بازیگر را در ۲۰۰۹ شروع نمود. همچنین او قرهمان رشته ورزشی شنا دردانشگاهش و نیز متخصص بخش سکته مغزی بوده است.

این هنرمند علاوه بر هنرپیشگی در زمینه های مدلینگ، موسیقی (خوانندگی)، اجرا، صداپیشگی فعالیت دارد. سونگ هون با بازی در سریال های کره ای «اوه ونوس من»، «سرنوشت» و «عشق مخفی من» مشهور گردید.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

شین ایون جانگ (هوا سو این)

شین اون جونگ در سوم ژانویه سال ۱۹۷۴ در کره جنوبی به دنیا آمده است. شین اون جونگ برای بازی در سریال «افسانه»، «شرق بهشت»، و «سرنوشت» به ترتیب رد سال های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ دیده گردید.

ریو دوک هوان (امپراطور گنگ مین)

ریو دوک هوان در دوازدهم ژوئن سال ۱۹۸۷ در کره جنوبی به دنیا آمده است. او یکی از بازیگران سریال سرنوشت می باشد که همچنین در سریال «مثل یک باکره» نیز ایفای نقش نموده است.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

پارک جی یون (شاهزاده دوک هونگ)

پارک جی یون به اسم هنری «جی یون» از هنرپیشه ها و خواننده های کره ای می باشد که ابتدا با حضور در گروه موسیقی دخترانه تی آرا قدم شروع به فعالیت نمود، وی همچنین علاوه بر خوانندگی در این گروه بسیار معروف در سریال «رویای بلند ۲»، «تقلید» مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفته است.

آشنایی با بازیگران سریال کره ای سرنوشت + عکس

از اینکه تا انتهای مطلب اختصاص داده شده به معرفی بازیگران سریال کره ای سرنوشت همراه ما بودید، از شما متشکریم. امیدواریم مورد توجه واقع شده باشد. سرنوشت یکی از سریال های کره ای مطرح و محبوب است که بسیاری تمایل به آشنایی با نقش آفریننا آن دارند، و اگر این تمایل را نسب به آشنایی با بازیگران سریال پنت هاوس دارید، به روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...