جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2023


کاهش وزن علاوه‌بر رسیدن به تناسب اندام و زیبایی، نقش موثری در سلامت و بهبود بیماری‌های مرتبط با چاقی دارد. بسیاری از روش‌های لاغری قدیمی و حذف چربی‌های اضافی از نوع تهاجمی و با استفاده از عمل جراحی انجام می‌شدند. این روش‌ها معمولا...

جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2023

کاهش وزن علاوه‌بر رسیدن به تناسب اندام و زیبایی، نقش موثری در سلامت و بهبود بیماری‌های مرتبط با چاقی دارد. بسیاری از روش‌های لاغری قدیمی و حذف چربی‌های اضافی از نوع تهاجمی و با استفاده از عمل جراحی انجام می‌شدند. این روش‌ها معمولا ریسک بالا و دوره نقاهت طولانی مدتی دارند؛ اما در سال‌های اخیر در دستگاه‌ها، تکنولوژی‌ جدید لیزر و امواج رادیوفرکانسی برای حذف چربی‌های اضافی به‌کار گرفته می‌شود. این روش‌ها بدون عمل جراحی، با اثربخشی بیشتر و دوره نقاهت کوتاه‌تر هستند. در این مقاله شما را با جدیدترین روش لاغری با دستگاه و نحوه عملکرد هر دستگاه آشنا خواهیم کرد.

لاغری با دستگاه ترو‌اسکالپ؛ حذف چشمگیر چربی‌ها در یک جلسه

یکی از جدید‌ترین روش‌های تناسب اندام استفاده از دستگاه لاغری ترواسکالپ است. لاغری و حذف چربی‌های اضافی با این دستگاه به روش موضعی و با استفاده امواج رادیویی انجام می‌شود. در نتیجه برای کاهش وزن در این روش خبری از بیهوشی و جراحی نیست. با ایجاد حرارت و گرما از طریق جریان رادیو‌فرکانسی، فرایند مرگ سلول‌های چربی به‌صورت یکنواخت و هدفمند آغاز می‌شود. این دستگاه از پروب‌های متعددی تشکیل شده که قابل استفاده در نواحی مختلف بدن است. به‌این‌ترتیب می‌توان به‌راحتی از دستگاه ترو‌اسکالپ آی دی برای حذف سلول‌های چربی در قسمت‌های ران، بازو، شکم، پهلوها و غبغب استفاده کرد.

ترو‌اسکالپ به‌عنوان جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال ۲۰۲۳ شناخته می‌شود. در ساخت این دستگاه از تکنولوژی‌های نوین و برتر صنعت زیبایی استفاده شده است. فقط در یک جلسه حدود ۲۴ تا ۳۲ درصد چربی‌های ناحیه تحت درمان حذف می‌شود. جلسه‌های درمان نیز کوتاه می‌باشد. همچنین هم‌زمان با از بین رفتن بافت چربی‌ها، شاهد لیفت و جوان‌سازی پوست نیز خواهید بود.

جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2023

روش لاغری با دستگاه ترو‌اسکالپ آی دی برای چه کسانی مناسب است؟

همه کسانی‌که رشد کامل بدنی و هورمونی را پشت سر گذاشته‌اند، چه مرد و چه زن، می‌توانند از جدیدترین روش لاغری موضعی با دستگاه ترو‌اسکالپ استفاده کنند. البته خانم‌ها بهتر است استفاده از این دستگاه را به بعد دوران بارداری و شیردهی موکول کنند. زیرا تغییرات هورمونی در این دوره ممکن است مانع کسب نتیجه دلخواه شود. دستگاه ترو‌اسکالپ به‌عنوان یک انقلاب در حوزه فروش دستگاه لاغری محسوب می‌شود. زیرا تقریبا برای همه نواحی بدن مناسب است و یک هندپیس کوچک برای مناطق حساس و کوچک‌تر بدن مانند غبغب دارد.

دستگاه لیپوساکشن ایوا‌ماتیک؛ جدیدترین روش لاغری با تکنولوژی N.I.L

لاغری با دستگاه لیپوساکشن ایوا‌ماتیک (Evamatic) را نیز می‌توان در دسته جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال ۲۰۲۳ قرار داد. این دستگاه به‌عنوان جدیدترین نسل دستگاه لیپوماتیک و سیستم محبوب پیکرتراشی در بین جراحان پلاستیک و زیبایی شناخته می‌شود. تکنولوژی منحصربه‌فرد N.I.L که در طراحی این دستگاه استفاده شده آن را به یکی بهترین دستگاه‌های لیپوساکشن تبدیل کرده است. برای اطلاع از قیمت دستگاه لیپوساکشن می‌توانید به سایت آفاطب مراجعه کنید.

نحوه عملکرد لیپوساکشن ایوا‌ماتیک و مزایای لاغری به این روش

کار حذف چربی‌ها در روش لیپوساکشن ایوا‌ماتیک ابتدا با تولید گرما و تابش امواج با فرکانس کمتر از ۲۰ هرتز بر بافت مورد‌نظر شروع می‌شود. این امواج به‌صورت مکانیکی بر بافت چربی اثر گذاشته و باعث می‌شوند چربی‌ها حالت امولسیون پیدا کنند. به‌این‌ترتیب امکان تزریق محلول و ساکشن و تخلیه چربی به‌صورت یکنواخت و با سرعت بالا فراهم می‌شود. همچنین بعد از تخلیه چربی، امواج اینفراسوند با تحریک میکرو مکانیکال فیبروبلاست‌ها، نقش بسزایی در کلاژن‌سازی و جلوگیری از افتادگی پوست خواهند داشت.

در این روش آسیب‌های حین عمل و ریسک آمبولی به حداقل رسیده است. همچنین برداشت چربی‌ها با استفاده از دستگاه لیپوساکشن ایوا‌ماتیک به‌طور کاملا یکنواخت و با بالاترین میزان دقت صورت می‌گیرد.

لاغری با دستگاه آر اف رافوس؛ دستیابی به تناسب اندام از طریق امواج رادیو‌فرکانسی

دستگاه آر اف رافوس یکی از دستگاه‌های جدید و کارآمدی است که از امواج رادیوفرکانسی (RF) برای کاهش حجم چربی استفاده می‌کند. عملکرد این دستگاه با گرم کردن سلول‌های چربی در لایه بافت چربی آغاز می‌شود. این دستگاه با استفاده از امواج رادیوفرکانسی روی بافت چربی تاثیر گذاشته و موجب شکستن سلول‌های چربی می‌شود. در صورتی‌که مقاومت بافت چربی بالا باشد، گرمای بیشتری برای حذف آن‌ها ایجاد می‌شود. این گرما موجب تخریب و دفع چربی‌ها از بدن و در نهایت کاهش وزن می‌شود. علاوه‌بر حذف چربی‌ها اضافی، استفاده از دستگاه‌ آر اف رافوس منجر‌به جوان‌سازی پوست، بهبود جریان خون، تحریک تولید کلاژن و الاستین در بافت پوست، کاهش سلولیت و بهبود کیفیت پوست می‌شود.

جدیدترین روش لاغری با دستگاه در سال 2023

حذف چربی‌های اضافی بدن در کوتاه‌ترین زمان با جدیدترین روش لاغری با دستگاه

در این مقاله با جدیدترین روش لاغری با دستگاه، تکنولوژی‌های به‌کار رفته در دستگاه‌های لاغری و نحوه عملکردشان آشنا شدیم. تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این دستگاه‌ها ابتدا توسط کارشناسان بررسی و تایید شده و سپس وارد بازار می‌شود. متخصصان زیبایی و تناسب اندام برای تجهیز کلینیک‌های خود، می‌توانند جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لاغری را از شرکت تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی آفاطب تهیه کنند. با مراجعه به سایت آفاطب به آدرس afateb.com می‌توانید مشخصات انواع دستگاه‌های لاغری غیر‌تهاجمی را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای دریافت مشاوره و ثبت خرید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ با کارشناسان آفا‌طب در تماس باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو