عدم تخصیص کاغذ دولتی مهم ترین چالش ناشران کتب دینی


عدم تخصیص کاغذ دولتی مهم ترین چالش ناشران کتب دینی

کرمی گفت: سال های گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاغذ دولتی در اختیار ناشران قرار می داد که متاسفانه دو سالی است که این حمایت انجام نمی شود و باعث شده تا قیمت کتاب افزایش یابد.

«کرمی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: مرکز انتشارات حوزه علمیه با 220 عنوان کتاب در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

مدیر چاپ و نشر مرکز انتشارات حوزه علمیه افزود: کتاب فرهنگنامه شهدای روحانی جزو تازه های نشر است که اطلاعات کامل از شهدای قبل از انقلاب، انقلاب، دفاع مقدس و شهدای حرم امام رضا (ع) در آن آمده است.

وی ادامه داد: موسوعه آیت الله موسوی خرسان که موسوعه فقهی است در قالب 46 جلد عرضه شده است و جزو تازه ترین آثار انتشارات مرکز مدیریت حوزه علمیه می باشد.

عدم تخصیص کاغذ دولتی مهم ترین چالش ناشران کتب دینی

مدیر چاپ و نشر مرکز انتشارات حوزه درباره دغدغه های حوزه نشر کتب دینی، گفت: عدم حمایت از ناشران کتب دینی مهم ترین دغدغه پیش روی ناشران است. اگر مسئولان از ناشران کتب دینی حمایت می کردند و کاغذ با قیمت مناسب در اختیار مخاطب قرار می گرفت، کتاب ها با قیمت پایین تری عرضه می شد.

وی تصریح کرد: کتاب به ویژه در حوزه مذهبی، فرهنگی و دینی با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود و مردم قدرت خرید ندارند.

مدیر چاپ و نشر مرکز انتشارات حوزه خاطرنشان کرد: سال های گذشته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاغذ دولتی در اختیار ناشران قرار می داد که متاسفانه دو سالی است که این حمایت انجام نمی شود و باعث شده تا قیمت کتاب افزایش یابد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا